1 Κάντε διπλό κλικ στο εικονίδιο του Flash για να το ανοίξετε . 2
Κάντε κλικ για το πρόγραμμα "Αρχείο" και επιλέξτε " Open". Επισημάνετε το παιχνίδι σας και πατήστε " Open".
Εικόνων 3
Πλοηγηθείτε στο Timeline και κάντε κλικ στο καρέ-κλειδί που περιέχει το κείμενο σας . Επισημάνετε το κείμενο . Κάντε κλικ στο " Κείμενο " εργαλείο και επιλέξτε το εργαλείο "Text Box" .
Η
4 Κάντε κλικ στο μενού "Windows" και επιλέξτε " πάνελ " τότε " Επιλογές κειμένου. " Επιλέξτε " Δυναμικό κείμενο " στο πρώτο drop-down μενού , " Multiline " στο δεύτερο αναπτυσσόμενο μενού , και το « da TextBox " στο drop -down μενού τρίτο. Κάντε κλικ στο πλαίσιο δίπλα στο " HTML " , έτσι ώστε να εμφανίζει ένα σημάδι ελέγχου .
5
Εντοπίστε τον κώδικα ActionScript που διαβάζει " daText Box = . " Εισάγετε τον παρακάτω κωδικό μετά την " } ".
OnClipEvent ( enterFrame )
{
αν ( κύλιση == " up" )
{
daTextBox.scroll - - ?
}
αν
( κύλιση == "κάτω" )
{
daTextBox.scroll + + ?
}
Η 6
Αποθηκεύστε το αρχείο σας . Render πατώντας το πλήκτρο " Ctrl " και " R. " Εξαγωγή παιχνίδι σας επιλέγοντας "Αρχείο " τότε "Εξαγωγή ".
Η 7
Ανεβάστε το παιχνίδι σας με το Steam .
Εικόνων Java
Τετάρτη 8
Open Java compiler και το αρχείο Java παιχνίδι σας . Εντοπίστε την περιοχή του κώδικα όπου θέλετε να προσθέσετε το κείμενο .
Η 9
Δημιουργήστε ένα σύνολο ιδιωτικών ακέραιοι που περιγράφουν το πλαίσιο .
Δημόσια τάξη Game_scroll {
ιδιωτικό πλαίσιο JFrame ?
ιδιωτικό textarea JTextArea ?
ιδιωτικό textscroll JScrollPane ?
10
Γράψτε τον κώδικα που καθορίζει την κύλιση κειμένου
. δημόσια game_scroll ( ) {
πλαίσιο = νέα JFrame ( "TEXT :) ?
ContentPane ( ) setLayout ( νέο FlowLayout ())? .
textarea = νέα JTextArea ( "" , 1 , 10 ) ?
textarea.setLineWrap ( αλήθεια)?
textscroll = νέα
11
Αποθηκεύστε τον κώδικα και να εξάγει .
Η 12
Ανεβάστε το παιχνίδι με το Steam .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα