1 Ανοίξτε ένα πρόγραμμα επεξεργασίας κειμένου και να δημιουργήσετε ένα νέο αρχείο με το όνομα " changeTextVars . html . " Πληκτρολογήστε έξι ετικέτες HTML στο " . changeTextVars.html " 2
Τοποθετήστε ένα JavaScript open tag script - " " ετικέτα :
?
" ετικέτες με το όνομα " changeText ( ) . " Η " changeText ( ) " συνάρτηση παίρνει μια μεταβλητή που ονομάζεται " monsterName " ως επιχείρημα :
<= τύπο του σεναρίου " text /javascript " >
λειτουργία Φτηνές 4
Επεξεργαστείτε τη λειτουργία " changeText " . Χρησιμοποιήστε τη λειτουργία " document.getElementById " για να αλλάξετε το " innerHTML " ιδιότητα για το πεδίο με το όνομα " textToChange . " Το " πεδίο textToChange » κατέχει το κείμενο ενημερώνεται με τη μεταβλητή " monsterName " :
<Τύπος script = " text /javascript " >
changeText λειτουργία ( monsterName )
{
document.getElementById ( « textToChange » ) . innerHTML = Φτηνές 5
Προσθήκη "
" tag μεταξύ του "
" HTML και " " ετικέτες Εισάγετε κάποιο κείμενο που εμφανίζει το μήνυμα - . όπως "Το αγαπημένο μου τέρας είναι : " - και να κλείσει η " "ετικέτα Μην παραλείψετε να συμπεριλάβετε ένα κενό διάστημα μετά την άνω και κάτω τελεία και πριν από την . " "ετικέτα για να διαχωρίσετε το μήνυμα από το δυναμικό κείμενο :
αγαπημένο τέρας μου είναι :
Η 6
Εισάγετε μια ανοικτή " " tag μεταξύ του "
" και "
" ετικέτες μετά το " αγαπημένο monstor μου είναι : " το μήνυμα . Αντιστοίχιση ενός "id" στο " " ετικέτα και ορίστε την τιμή της " textToChange . « Για παράδειγμα , πληκτρολογήστε το κείμενο " Dracula " μετά την " " ετικέτα και να κλείσει το " " tag :
αγαπημένο τέρας μου είναι : Δράκουλα
Η 7
Προσθέστε ένα HTML " " ετικέτα μετά το "
? "ετικέτα Ορίστε τον τύπο εισόδου . " κουμπί " και πρόσθεσε ένα " onclick ( ) "γεγονός που καλεί τη " " λειτουργία και περνά την τιμή" changeText Φρανκενστάιν " Ορίστε το πεδίο εισαγωγής " αξία " χαρακτηριστικό στο« Αλλαγή κειμένου " . . Αποθηκεύστε και κλείστε το " changeTextVars.html . "
αγαπημένο τέρας μου είναι : Dracula
? .
8
Open " changeTextVars.html " σε ένα πρόγραμμα περιήγησης στο Web Κάντε κλικ στο κουμπί " Αλλαγή κειμένου " για να χρησιμοποιήσετε το " monsterName " μεταβλητή να αλλάξει η " textToChange " πεδίο από " Δράκουλα " με το " Frankenstein ".
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα