Σε Javascript , η λειτουργία των βρόχων και των συνθηκών απαιτούν συχνά ανισότητες να υπαγορεύσει πώς θα προχωρήσουμε . Οι ανισότητες είναι απλές συγκρίσεις των μεταβλητών των σταθερών που επιστρέφει μια αληθινή ψευδών αξία με βάση το αποτέλεσμα της σύγκρισης . Για παράδειγμα , ο βρόχος
ενώ ( x > = 2 ) {
* κάνουμε πράγματα *
}
θα συνεχιστεί για όσο διάστημα το x είναι μεγαλύτερη ή ίση με 2 .
εικόνων αλήθεια Αξίες
Η
στο JavaScript , οι ανισότητες είναι παρόμοια ro άλλες μαθηματικές πράξεις , όπως πρόσθεση, εκτός από το ότι αντί να επιστρέψει μια αριθμητική τιμή , επιστρέφουν μια τιμή true ή false . Ο κώδικας
ενώ ( x > = 2 ) {
* κάνουμε πράγματα *
}
θα ελέγξει εκ νέου την ανισότητα "x > = 2 " σε κάθε επανάληψη . Αν το x είναι μεγαλύτερο από 2 , τότε η ανισότητα ( ονομάζεται υπό όρους) θα επιστρέψει « αλήθεια», η οποία διατηρεί το βρόχο πηγαίνει . Αν όχι , επιστρέφει «ψευδή », και ο βρόχος σταματά .
Η Τύποι Ανισότητες
Η
JavaScript έχει περισσότερες ανισότητες τυπικά σε γλώσσες προγραμματισμού , όπως η μεγαλύτερη από (> ) , λιγότερο από ( <) , μεγαλύτερη από ό, τι (ή μικρότερη ) ή ίσο με ( > = ή <= ) και ίση με ( == ) . Επίσης , χρησιμοποιεί το JavaScript δεν είναι ίσο με ( ! = ) Και το ακριβώς ίσο με ( === ) . Το ακριβώς ίσο με τους ελέγχους χειριστή όχι μόνο την τιμή, αλλά ο τύπος ( έτσι ώστε τα δύο άκρα της ανισότητας πρέπει να είναι ίση είδος και την αξία ) .
Εικόνων Ενώνουμε Ανισότητες
Η
Από ανισότητες επιστρέφουν τιμές αλήθειας , οι προγραμματιστές μπορούν να δημιουργήσουν ακολουθίες της ανισότητας έλεγχο με τη χρήση του λογικούς τελεστές . Υπάρχουν τα " Και " ( && ) και "Ή" (
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα