προγραμματιστές μπορούν να χρησιμοποιήσουν JavaScript για να κάνουν τις μορφές που εισάγει ο χρήστης , όπως κουμπιά , διαδραστικά . Με τη χρήση χειρισμού συμβάντων σε ετικέτες μορφή HTML , οι προγραμματιστές μπορούν να δημιουργήσουν διεπαφές ( όπως κουμπιά ) που εκτελούν λειτουργίες JavaScript :
τύπου script = " text /javascript >
λειτουργία type = " κουμπί" κάνει το κουμπί εκτελούν πράγματι μια λειτουργία , κάτι που δεν μπορεί HTML .
εικόνων HTML Document Σχεδιασμός
Η
JavaScript προγραμματιστές μπορούν επίσης να επωφεληθούν από την Document Object Model ( DOM ) , που στην πράξη από προγράμματα περιήγησης στο Web για να προσφέρει ένα τυποποιημένο πρότυπο για το πώς τα έγγραφα HTML σχεδιαστεί . με την πρόσβαση στο μοντέλο DOM , και την κατανόηση του πώς JavaScript μπορεί να αλληλεπιδράσει με αυτό , JavaScript προγραμματιστές μπορούν να χρησιμοποιήσουν JavaScript για να χειριστείτε οποιοδήποτε μέρος του εγγράφου . με αυτό τον τρόπο , αν ένα έντυπο υπάρχει στο έγγραφο HTML που ονομάζεται " form1 , " και έπειτα το JavaScript θα μπορούσαν να έχουν πρόσβαση με τη μορφή με τον κωδικό
document.getFormById ( " form1 " )
και εκτελούν δράσεις για αυτή τη μορφή , όπως η επαναφορά αυτό .
Η Animated Αλληλεπίδραση Χρήστη
Η
χρησιμοποιώντας το " onmouseover " και " onmouseout " γεγονότα , ο προγραμματιστής μπορεί να δημιουργήσει γεγονότα χρησιμοποιώντας JavaScript με βάση την τοποθεσία του . ποντίκι Ο προγραμματιστής μπορεί να χρησιμοποιήσει αυτό για να εκτελέσει μια εντολή JavaScript που αλλάζει το κείμενο με βάση τη θέση του ποντικιού , δημιουργεί drop-down μενού , ή αλλάζει τις εικόνες όταν ένας δρομέας κύλιση πάνω από μια εικόνα , όπως αυτό το παράδειγμα :
html >
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα