Δημιουργήστε το κέλυφος της λειτουργίας του. Μια εξαίρεση ορίζονται από το χρήστη είναι μια επέκταση του εσωτερικού τάξης εξαίρεση. Σε αυτό το παράδειγμα , η εξαίρεση έχει συσταθεί για να δοκιμάσει ένα αριθμό κακή στην αίτηση . Ο παρακάτω κώδικας δημιουργεί το class.public τάξη BadNumber επεκτείνει Εξαίρεση { } 2
Ρυθμίστε τον κατασκευαστή . Ο κατασκευαστής λαμβάνει μια μεταβλητή που χρησιμοποιείται για να πει το χρήστη ότι ο αριθμός είναι λανθασμένος . Αυτό μπορεί να είναι οποιαδήποτε μεταβλητή στην αίτησή σας που προκαλεί το myNumber exception.private int ? Δημόσια BadNumber ( int myNumber ) { this.myNumber = myNumber ? }
Εικόνων 3
Δημιουργήστε τη λειτουργία που επιστρέφει η λάθους στο χρήστη . Ευχρηστία σε εφαρμογές περιλαμβάνει σαφείς απαντήσεις όταν υπάρχει κάποιο σφάλμα . Αυτός ο κώδικας δημιουργεί την απάντηση στο χρήστη να τον αφήσει να γνωρίζουν ο αριθμός που εισάγεται είναι εσφαλμένη . Αυτό προστίθεται στην κατηγορία εξαίρεση τα βήματα 1 και 2.Η δημόσια String toString ( ) { επιστροφή " Ο αριθμός δεν μπορεί να είναι αρνητική " + "" + myNumber ? }
Η 4
Δοκιμάστε την κλάση εξαίρεση. Όταν υπάρχει ένα λάθος , ο κύριος κωδικός θα πρέπει να ρίξει μια εξαίρεση . Σε αυτό το παράδειγμα , εάν ο χρήστης εισάγει έναν αρνητικό αριθμό , το « BadNumber " λειτουργία εξαίρεσης ονομάζεται . Αυτός ο κώδικας δημιουργεί το TestException τάξη δοκιμή class.public { }
5
Δημιουργήστε τον κώδικα για να ρίξει μια εξαίρεση . Αυτό το παράδειγμα καλεί μια συνάρτηση που επιστρέφει έναν αρνητικό αριθμό που καλεί στη συνέχεια τις " BadNumber " exception.public στατική άκυρη κύρια ( String [ ] args ) ρίχνει Εξαίρεση { int myNumber = getnumber ( ) ? Αν ( myNumber <0 ) { ρίξει νέο NegativeAgeException ( myNumber ) ? } else { System.out.println ( "Ο αριθμός είναι " + myNumber ) ? } } στατική int getnumber ( ) {επιστροφή -9 ? }
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα