Ένας τρόπος για να παραγάγει έναν τυχαίο αριθμό στη γλώσσα προγραμματισμού Java είναι με τη χρήση Math.random . Αυτό είναι ένα στιγμιότυπο της κλάσης Math , και είναι πιο συχνά χρησιμοποιείται όταν ένα μόνο τυχαίος αριθμός είναι απαραίτητη σε ένα πρόγραμμα . Ένας δεύτερος τρόπος για να δημιουργήσετε έναν τυχαίο αριθμό στη Java είναι να δημιουργήσουμε ένα αντικείμενο java.util.Random . Αυτό είναι συνήθως χρησιμοποιούνται όταν χρειάζονται μια σειρά τυχαίων αριθμών .
Εικόνων Χρησιμοποιώντας Math.random ( )
Η
Math.random ( ) επιστρέφει ένα ( ψευδο ) τυχαίο διπλό μέσα το εύρος των 0.0 έως 1.0 . Για παράδειγμα ://παράγει έναν τυχαίο αριθμό : διπλό randomNumber = Math.random ( ) ;//view τιμή της μεταβλητής randomNumber : System.out.println ( randomNumber ) ? Παράδειγμα εξόδου : 0,46041540179337437
εικόνων
Περισσότερα για Math.random ( )
Η
Math.random ( ) μπορεί να ρίξει για να αλλάξετε τον τύπο του . Επιπροσθέτως , αριθμητικές πράξεις μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη μετατροπή της επέστρεψε αριθμό σε ένα διαφορετικό φάσμα . Για παράδειγμα ://Επιστρέφει μια ψευδο - τυχαίο ακέραιο μεταξύ 0 και 9int randomNumber = ( int ) ( Math.random ( ) * 10 ) ?
Εικόνων Χρησιμοποιώντας java.util.Random
Η κατηγορία java.util.Random Java δημιουργεί ένα ( ψευδο ) τυχαίων αριθμών με βάση έναν σπόρο 48 -bit /παράγουν /εισάγουν την κατηγορία java.util.Random : java.util.Random εισαγωγής ;//υπόσταση ένα Τυχαία αντικείμενο : Τυχαία τυχαιότητας = νέα Random ( ) ;//παράγει έναν τυχαίο ακέραιο αριθμό : int randomNumber = randomizer.nextInt ( ) ;//view τιμή της μεταβλητής randomNumber : System.out.println ( randomNumber ) ? Παράδειγμα εξόδου : -783604159
Η Περισσότερα σχετικά με τη χρήση java.util.Random
Η
Για να καθορίσετε έναν αριθμό σειράς , χρησιμοποιήστε nextInt ( int n ) για να προσδιορίσετε το εύρος των 0 ( συμπεριλαμβανομένου) έως n ( αποκλειστικά ) . Για παράδειγμα ://παράγει έναν τυχαίο ακέραιο μεταξύ 0 και 9Random randomizer = νέα Random ( ) ? Int randomNumber = randomizer.nextInt ( 10 ) ;//παράγει έναν τυχαίο ακέραιο αριθμό μεταξύ 10 και 19Random randomizer = νέα Random ( ) ? Int randomNumber = randomizer.nextInt ( 10 ) +10 ? .
εικόνων Java Random Number Generator Πρόγραμμα
Η
Το παρακάτω είναι ένας κώδικας εργασίας Java που αποδεικνύει απλά παραδείγματα παραγωγής τυχαίων αριθμών //εισαγωγή Java Τυχαία classimport java.util.Random ;//Java κύρια κατηγορία - πλήρες πρόγραμμα για να αποδείξει τυχαίο αριθμό generationpublic τάξη RandomNumGeneratorMain { δημόσια στατική άκυρη κύρια ( String [ ] args ) { //χρήση Math.random ( ) για να δημιουργήσει τον αριθμό τυχαίο ακέραιο μεταξύ 0 και 9int randomNumber1 = ( int ) ( Math.random ( ) * 10 ) ? System.out.println ( "Random # 1 : " + randomNumber1 ) ;//χρήση java.util.Random να δημιουργήσει τυχαίο ακέραιο μεταξύ 0 και 9Random randomizer = νέα Random ( ) ? int randomNumber2 = randomizer.nextInt ( 10 ) ? System.out.println ( "Random # 2 : " + randomNumber2 ) ;//να χρησιμοποιούν το ίδιο αντικείμενο java.util.Random να δημιουργήσει τυχαίο ακέραιο μεταξύ 0 και 99int randomNumber3 = randomizer.nextInt ( 100 ) ? System.out.println ( "Random # 3 : " + randomNumber3 ) ? } }
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα