Φτιάξτε το κύριο βρόχο του παιχνιδιού . Δημιουργήστε μια κατηγορία που ονομάζεται Main, και να γράψει το εξής κύρια λειτουργία
τάξη Main { στατική boolean playingGame = true ? . Στατική ArrayList δημόσια στατική int main ( String [ ] args ) { secretWord = askForWord ( ) ? ενώ ( playingGame ) { printBodyAndTriedLetters ( ) ? printWordSoFar ( ) ? getLetter ( ) ? αν ( gameStatus ( ) == 1 ) { System.out.println ( "Θα κερδίσουμε ! " ) ? επιστροφή 0? } else if ( gameStatus ( ) == -1 ) { System.out.println ( " Χάνετε Secret λέξη : " + secretWord ) ? επιστροφή 0? } System.out.println ( ) ? System.out.println ( ) ? System.out.println ( ) ? } } } Αυτό καθορίζει τη δομή του παιχνιδιού και σας δίνει πέντε λειτουργίες που πρέπει να γράψω για να ολοκληρώσετε το παιχνίδι : . askForWord ( ) , printBodyAndTriedLetters ( ) , printWordSoFar ( ) , getLetter ( ) και gameStatus ( ) 2 Γράψτε τη λειτουργία askForWord . Η λειτουργία αυτή θα είναι αρκετά απλή . Χρησιμοποιήστε την κατηγορία BufferedReader που έρχεται με Java για να πάρετε μια μυστική λέξη από την κονσόλα , και στη συνέχεια να εκτυπώσετε περίπου εκατό γραμμές για να κρύψει τη λέξη . Δημόσια στατική String askForWord ( ) { BufferedReader σε = νέα BufferedReader ( νέα InputStreamReader ( System.in ) ) ? System.out.print ( «Τι είναι η μυστική λέξη : " ) ? String λέξη = in.readLine ( ) toLowerCase ( ) ? για ( int x = 0 ? x <100 ? x + + . ) { System.out.println ( ) ? } επιστροφή ( λέξη ) ? } ( βλ. Βιβλιογραφία 1 ) Γράψτε τα printBodyAndTriedLetters ( λειτουργία ) . Για το σκοπό αυτό , θα πάμε για να εκτυπώσετε τις κρεμάστηκε μέρη του σώματος με βάση τον αριθμό των μαντεύει ο παίκτης που είχε μέχρι σήμερα , και να εκτυπώσετε όλες τις επιστολές που έχει δοκιμάσει . Δημόσια στατική άκυρη printBodyAndTriedLetters ( ) { //Αν η μηδενική εικασίες , κανένα από αυτά δεν θα υπολογιστεί ως αλήθεια //Αν δύο , τότε τόσο το πρώτο όσο και το δεύτερο θα υπολογιστεί ως true.if ( εικασίες > = 1 ) System.out.print ( " HEAD ")? . εάν ( εικασίες > = 2 ) System.out.print ( " ΣΩΜΑ ")? αν ( εικασίες > = 3 ) System.out.print ( " αριστερό χέρι ")? αν ( εικασίες > = 4 ) System.out . print ( " δεξί χέρι ")? αν ( εικασίες > = 5 ) System.out.print ( " ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΠΟΔΙ ")? αν ( εικασίες > = 6 ) System.out.print ( " δεξί πόδι ")? //θέλετε τα γράμματα τυπωμένα με αλφαβητική order.Collections.sort ( triedLetters ) ? για ( String -mail : triedLetters ) { System.out.print ( e-mail + "" ) ? } System.out.println ( ) ? } Γράψτε printWordSoFar ( ) . Θέλετε να συγκρίνει κάθε γράμμα της λέξης με τις δοκιμασμένες γράμματα και να εκτυπώσετε τα γράμματα που ταιριάζουν . Αν δεν βρεθεί αντιστοιχία , θέλετε να εκτυπώσετε ένα χαρακτήρα υπογράμμισης ( " _ " ) δημόσια στατική άκυρη printWordSoFar ( ) { για . ( Int x = 0 ? X Γράψτε getLetter ( ) . Αυτό είναι πραγματικά απλούστερη από ό, τι φαίνεται . Η επιστολή αυτή θα δοκιμαστεί από gameStatus , οπότε το μόνο που πρέπει να κάνουμε εδώ είναι επαναχρησιμοποιούμε τον κώδικα από το Βήμα 2 για να ανακτήσετε ένα έγγραφο από τον χρήστη . Γράψτε gameStatus ( ) . Για να το κάνετε αυτό , επαναχρησιμοποιούμε τον κώδικα στο printWordSoFar ( ) για να διαπιστωθεί εάν υπάρχει ένα γράμμα . Μόνο θα πρέπει να το αλλάξετε σε ένα μικρό δρόμο : να ελεγχθεί αν ο βρόχος ήταν επιτυχής σε κάθε επανάληψη . Το ακόλουθο θα λειτουργήσει : δημόσια στατική άκυρη gameStatus ( ) { boolean λυθεί = true ? Για ( int x = 0 ? X
εικόνων 3
Η 4
Η 6
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα