Ανοίξτε κώδικα Java σας στο αγαπημένο σας editor . 2
Προσθέστε την ακόλουθη γραμμή στο επάνω μέρος του αρχείου για την εισαγωγή των κατηγοριών εισόδου /εξόδου θα χρειαστείτε να διαβάσουμε είσοδο του πληκτρολογίου :
java.io. εισαγωγής * ?
εικόνων 3
Προσθέστε τον ακόλουθο κώδικα για να σας παραπάνω, όπου θα πρέπει να συλλάβει εισόδου από το πληκτρολόγιο , για παράδειγμα , με άλλες δηλώσεις στην κορυφή μιας συνάρτησης :
BufferedReader inputReader = νέα BufferedReader ( νέα InputStreamReader ( System.in ) ) ? String inputData ?
Αυτές οι γραμμές δηλώνουν ένα BufferedReader που διαβάζει το κείμενο από το " standard input " - το πληκτρολόγιο - . και ένα String για να αποθηκεύσετε την είσοδο
Η 4
Προσθέστε τις παρακάτω γραμμές στον κώδικα σας, όπου θα πρέπει να συλλάβει την είσοδο του πληκτρολογίου , για παράδειγμα , αμέσως μετά την έξοδο ενός γραμμή ζητώντας εισόδου:
try { String inputData = inputReader.readLine ( ) } αλιευμάτων ( IOException e ) { System.out.println ( "Σφάλμα ανάγνωσης εισόδου από το πληκτρολόγιο " ) }
Αυτό συλλαμβάνει το πληκτρολόγιο εισόδου από τον χρήστη και την αποθηκεύει στο " inputData " μεταβλητή , και ρίχνει ένα σφάλμα, αν την ανάγνωση της εισόδου αποτύχει . Είσοδος διαβάζεται όταν ο χρήστης πατήσει το πλήκτρο "Enter" και Readline διαβάζει ολόκληρη τη γραμμή τελειώνει με αλλαγή γραμμής ή μεταφορά μετ 'επιστροφής .
5
Χρησιμοποιήστε αναλύσει λειτουργίες, όπως Double.parseDouble , Integer . parseInt , να μετατρέπεις το String σε άλλο τύπο εάν είναι απαραίτητο . Για παράδειγμα , εάν το πρόγραμμά σας ζητηθεί από το χρήστη μια Μιατιμήκινητήςυποδιαστολής , προσθέστε το παρακάτω για να μετατρέψετε inputData σε μια float :
float f ? Try { f = Float.parseFloat ( inputData ) } αλιευμάτων ( NumberFormatException ε) { System.out.println ( " Μη έγκυρη τιμή . Μήπως εισάγετε έναν αριθμό ; " ) }
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα