Τύπος " java.awt.Graphics εισαγωγής ? " Στην αρχή του προγράμματός σας για να εισαγάγετε τη σωστή βιβλιοθήκη μεθόδου , η οποία περιέχει το DrawImage 2
Enter. «δημόσια DrawImage boolean ( img εικόνας , int x , int y , int πλάτος , ύψος int , ImageObserver παρατηρητή ) " για την υπογραφή DrawImage , όπου " img " είναι το όνομα της εικόνας να χειραγωγηθεί .
Η
3
Τύπος " g.drawImage ( img , 0 , 0 , img.getWidth (αυτό ) , img.getHeight (αυτό ) , 0 , 0 , img.getWidth (αυτό ) , img.getHeight (αυτό ) , αυτό) ? " η οποία είναι η συνήθης τρόπος να εμφανίζει μια εικόνα . Εάν αυτή η μέθοδος δεν έχει καθορίσει το ανάποδα εικόνα , προχωρήστε στο επόμενο βήμα .
Η 4
Ενεργοποιήστε τις συντεταγμένες , έτσι ώστε η γραμμή που είχε προηγουμένως εγγραφεί διαβάζει τώρα " g.drawImage ( img , 0 , img . getHeight (αυτό ) , img.getWidth (αυτό ) , 0 , 0 , 0 , img.getWidth (αυτό ) , img.getHeight (αυτό ) , αυτό) ? ", το οποίο θα ενεργοποιηθεί το " x "και" y " συντεταγμένες , έτσι ώστε η εικόνα εμφανίζεται με μια περιστροφή 180 μοιρών .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα