1 Δημιουργήστε ένα νέο έργο κάνοντας κλικ στο " Αρχείο" και "New Project ". Ονομάστε το " Applet Tutorial . " 2
Κάντε κλικ στο κουμπί " Πάγκος " για να ανοίξει νεοσυσταθείσα έργο σας .
Εικόνων 3
Δημιουργήστε μια νέα κλάση κάνοντας κλικ στο " Αρχείο "και " Νέα Τάξη ". Το όνομα είναι " MyApplet . " Δίπλα στο " υπερκλάση , " κάντε κλικ στο κουμπί " Αναζήτηση ". Πληκτρολογήστε " java.applet.Applet " και κάντε κλικ στο "OK". Κάντε κλικ στο πλαίσιο "Δημιουργία Κατασκευαστές από υπερκλάση "
Η 4
Επικολλήστε τον ακόλουθο ορισμό κατηγορία κατά του πηγαίου κώδικα για MyApplet.java : .
Δημόσια τάξη MyApplet εκτείνεται Applet υλοποιεί ActionListener {
Label label1 = νέο σήμα ( " Hello World ". ) ?
Button button1 = νέα Button ( "OK") ? }
5
Προσθήκη δηλώσεις εισαγωγής για όλα τα αντικείμενα που χρησιμοποιούνται στον παραπάνω κώδικα . Για να το κάνετε αυτό, πηγαίνετε μέσω της " ActionListener , " " Ετικέτα " και " κουμπί " και , ενώ ο δρομέας είναι μέσα σε αυτή τη λέξη , πατήστε το πλήκτρο " Ctrl - 1 " ( ή " Cmd - 1 " σε Mac ) . Επιλέξτε " Εισαγωγή" από τον κατάλογο για να επιτρέψει Eclipse για την εκτέλεση των εισαγωγών αυτόματα . Τέλος , πατήστε το πλήκτρο " Ctrl - 1 " πάνω " MyApplet " και επιλέξτε " Προσθήκη ανεφάρμοστες Μέθοδοι». Αυτό θα δημιουργήσει μια μέθοδο " actionPerformed " να αντιδράσει στο χρήστη κάνοντας κλικ στο κουμπί
Η 6
Ορίστε τα στοιχεία διεπαφής χρήστη , ακριβώς κάτω από τη δήλωση της κλάσης : .
Δημόσια τάξη MyApplet εκτείνεται Applet υλοποιεί ActionListener {
Label label1 = νέο σήμα ( " Hello World "). ?
Button button1 = νέα Button ( "OK") ?
Η 7
επικόλληση του ακόλουθο κώδικα στο πλαίσιο του κατασκευαστή :
δημόσια MyApplet ( ) ρίχνει HeadlessException {
this.setLayout ( νέα Τετάρτη 8
Επικολλήστε τον ακόλουθο κώδικα στο πλαίσιο της μεθόδου " actionPerformed » που δημιουργήθηκε αυτόματα στο Βήμα 5 :
public void actionPerformed ( ActionEvent ε) {
label1.setText ( " Button κλικ " ) ? .
}
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα