Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> Προγραμματισμός Java

Εργαλεία Java Development παιχνίδι

ισχυρή object-oriented φιλοσοφία της Java και ισχυρή σουίτα των μαθημάτων για να λύσει πολλά θεμελιώδη προβλήματα της επιστήμης των υπολογιστών σημαίνει ότι είναι συχνά η πρώτη γλώσσα μια νέα προγραμματιστής ηλεκτρονικών υπολογιστών μαθαίνει . Και δεδομένου ότι ένας επίδοξος προγραμματιστής παιχνίδι κρύβεται κρυμμένα στις καρδιές των περισσότερων νεαρών νέα προγραμματιστές , είναι συχνά η πρώτη γλώσσα που χρησιμοποιείται για να γράψει ένα παιχνίδι . Ευτυχώς , μια σειρά από βιβλιοθήκες υπάρχουν για να κάνουν ευκολότερο. AWT , Swing andJava 3D
Η

Αν και αυτές οι βιβλιοθήκες δεν έχουν σχεδιαστεί με την ανάπτυξη του παιχνιδιού στο μυαλό , έχουν το πλεονέκτημα της προσεγγίσεως εγκατασταθεί σε όλες τις εγκαταστάσεις της Java από προεπιλογή . Αυτό σημαίνει λιγότερη ρύθμιση στο να πάει , και είναι πολύ πιθανό να κάνουν απλά παιχνίδια που χρησιμοποιούν αυτά τα built -in βιβλιοθήκες . Ωστόσο, έχουν τις αδυναμίες τους : τα προγράμματα αυτά είχαν αρχικά σχεδιαστεί για τη δημιουργία γραφικών διεπαφών χρήστη ( GUI) και δεν είναι καλά προσαρμοσμένη σε ορισμένες από τις ανάγκες των παιχνιδιών , όπου ήχου, βίντεο και εισάγει ο χρήστης πρέπει να συγχρονιστούν σωστά
.
Η lwjgl
Η

το ελαφρύ Java Βιβλιοθήκη Game ( JWJGL ) είναι μια ισχυρή μηχανή παιχνίδι με σκοπό να δώσει στους προγραμματιστές πρόσβαση στη βιβλιοθήκη γραφικών OpenGL και ήχου βιβλιοθήκη OpenAL , εκτός από την παροχή ειδικών λειτουργίες για την πρόσβαση σε μαξιλάρια παιχνίδι , χειριστήρια και άλλες συσκευές παιχνίδι που οι ενσωματωμένο Java βιβλιοθήκες κάνουν πιο δύσκολη . Έχει χρησιμοποιηθεί σε μια ποικιλία παιχνιδιών που έχουν ήδη , από εμπορικά παιχνίδια για έργα χόμπι . Ωστόσο , η ευκολία χρήσης δεν αποτελεί προτεραιότητα , ακόμα και οι σχεδιαστές του είναι ενδιαφέρονται να δουν lwjgl χρησιμεύσει ως θεμέλιο για μια ποικιλία εύκολο στη χρήση κατασκευαστές παιχνιδιών .

Η Slick

Ένα από αυτά τα πιο εύκολο στη χρήση κατασκευαστές παιχνιδιών είναι Slick . Slick είναι μια διεπαφή κτισμένο στην κορυφή του lwjgl . Οι πολυπλοκότητες και περιπλοκές της OpenGL και OpenAL αντικατασταθεί με απλές κλήσεις μέθοδο όπως " DrawImage " και " PlayBGM . " Υπάρχουν ακόμη και ενσωματωμένο σε σκελετούς παιχνίδι για το χειρισμό των κρατών παιχνίδι, όπως το κύριο μενού, οθόνη επιλογών και διάφορα επίπεδα . Ότι η απλότητα έρχεται σε μια τιμή : αν Slick κάνει χρήση της βιβλιοθήκης lwjgl να διασφαλίσει ότι όλα τα γραφικά του να επωφεληθούν από ένα υπολογιστή χτισμένη σε 3 - D δυνατότητες επιτάχυνσης , μόνο γραφήματα 2 - Δ υποστηρίζονται
εικόνων . JGame
Η

Αντί χρήση lwjgl , JGame η ίδια στηρίζεται στην κορυφή του επίσημου AWT , Swing και το Java Open GL ( JOGL ) βιβλιοθήκες . Αυτός βάση του επιτρέπει να κάνουν τα παιχνίδια για μια ποικιλία των στόχων , συμπεριλαμβανομένων όχι μόνο desktop και web applet παιχνίδια , αλλά και παιχνίδια για Java - enabled κινητά τηλέφωνα που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα J2ME . Όπως Slick , υποστηρίζει ενσωματωμένα στα κράτη παιχνίδι και απλές μεθόδους , όπως η « PlayAudio " και " DrawImage . "
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα