Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> Προγραμματισμός Java

Πώς να υπολογίσετε Γραμμές σε java.awt.Point

AWT είναι μια βιβλιοθήκη γραφικών για Java . Μπορείτε να επιστρέψετε τον αριθμό της γραμμής ότι "Σημείο " αντικείμενο περιέχεται μέσα , όταν το θέμα είναι μέσα σε ένα JTable . Αυτό σημαίνει ότι το αντικείμενο Point μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να δούμε τι στήλη το σημείο ενός χρήστη σε κλικ είναι όταν ο χρήστης αλληλεπιδρά με το περιβάλλον , εκτός από τη χρησιμότητά της για μαθηματικών προβλημάτων . Μπορείτε να υπολογίσετε τη γραμμή χρησιμοποιώντας την ενσωματωμένη λειτουργία columnAtPoint μέσα στο JTable αντικείμενο . Οδηγίες
Η 1

Εντοπίστε JTable αντικείμενο σας στον κώδικά σας . 2

Πλοηγηθείτε σε ένα σημείο στον κώδικα του προγράμματος σας , αφού έχει δημιουργηθεί το αντικείμενο σημείο .

με 3

Εντοπίστε τον αριθμό στήλης το σημείο βρίσκεται στο εσωτερικό του πίνακα , πληκτρολογώντας τα εξής : .

int value = columnAtPoint ( ) ?

Αντικαταστήστε το " " με το όνομα του JTable αντικειμένου σας , και " " με το όνομα του σημείου σας . Για παράδειγμα , εάν είχατε έναν πίνακα που ονομάζεται " scoresList » και ένα σημείο που ονομάζεται " userClick , " θα δοκιμάσει να δει τι στήλη του πίνακα των σκορ κλικ πληκτρολογώντας :

int value = scoresList.columnAtPoint ( userClick ) ?
Η

4 Ένδειξη της τιμής της " αξίας " για να δείτε ποια στήλη αριθμό που περιέχεται το κλικ . Για παράδειγμα , " System.out.println ( τιμή) ? " Να το γράψετε στην κονσόλα
Η
εικόνων .

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα