Το μοντέλο ή σχέδιο , για ένα αντικείμενο προγραμματισμού ονομάζεται « τάξη». Παράθυρα του προγράμματος , τα κουμπιά και τις δομές δεδομένων είναι μερικά παραδείγματα των κλάσεων της Java .
Εικόνων παρουσίες
Η
Συγκεκριμένες εφαρμογές των κατηγοριών που ονομάζονται «παρουσίες ». Ενώ οι τάξεις μοντέλο είναι γενικής χρήσης, περιπτώσεις είναι μοναδικά . Μια κοινή αναλογία που χρησιμοποιείται για να διευκρινίσει τη σχέση μεταξύ των δύο είναι αυτοκίνητα . Κάθε μάρκα και το μοντέλο στο μπλοκ σας είναι ένα αυτοκίνητο , αλλά το αυτοκίνητό σας και το όχημά του γείτονά σας είναι μοναδικές περιπτώσεις της έννοιας του « αυτοκινήτου ».
Η Ενεργοποίηση
Η
Μπορείτε να ενεργοποιήσετε ένα αντικείμενο Java δηλώνοντας ένα νέο παράδειγμα, με τις σχετικές παραμέτρους . Για παράδειγμα , για να ενεργοποιήσετε ένα νέο στιγμιότυπο της κλάσης "Car " με τίτλο " myCar " θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε τη σύνταξη "Car myCar = new Car ()? " . Για να δημιουργήσετε και να ενεργοποιήσετε το αντικείμενο
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα