Ένα από τα χαρακτηριστικά της Java που την καθιστούν ελκυστική για τους προγραμματιστές παιχνιδιών είναι η Java Applet . Όταν ένας προγραμματιστής Java πακέτα παιχνίδι του ως applet μπορεί να το φιλοξενήσει σε ένα διακομιστή Web , και επιτρέπει στους χρήστες να τρέξει και να παίξει το παιχνίδι μέσω των προγραμμάτων περιήγησης στο Web τους . Αυτή η πλατφόρμα διανομής εξαλείφει την ανάγκη για τους τελικούς χρήστες για να κατεβάσετε ή να εγκαταστήσετε το παιχνίδι . Αντ 'αυτού , οι παίκτες πρέπει μόνο να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του έργου του και να ξεκινήσετε αμέσως το παιχνίδι. Εικόνων
3 - D Προγραμματισμός
Η
Όταν προγραμματιστές που χρησιμοποιούν οι περισσότερες γλώσσες θέλουν να αναπτύξουν μια παιχνίδι με 3-D γραφικών , που χρειάζονται για να δημιουργήσουν τη δική τους μηχανή 3 - D παιχνίδι , άδεια μια μηχανή παιχνιδιών από άλλο προγραμματιστή ή την εταιρεία , ή να μάθουν κάποιο άλλο σύνολο τρίτους εργαλείων . Java καθιστά τη ζωή ευκολότερη για την 3 - D για την ανάπτυξη παιχνιδιών , συμπεριλαμβάνοντας τα εργαλεία για να δημιουργήσουν προγράμματα 3 - D στο ίδιο Java . Ο προγραμματιστής δημιουργεί 3-D γραφικών με τη χρήση του Java 3 - D API , το οποίο είναι ένα ελεύθερο χαρακτηριστικό γνώρισμα της γλώσσας Java .
Η Tools Ταυτοχρονισμός
Η
Multiplayer παιχνίδια ή παιχνίδια με δύο μονά και multiplayer modes , απαιτούν πολύ πιο περίπλοκο από ό, τι κωδικοποίηση παιχνίδια που είναι μόνο για έναν παίκτη . Λαμβάνοντας υπόψη ότι μόνο ένα σύνολο πληροφοριών σχετικά με την κατάσταση του παιχνιδιού απαιτείται για να τρέξει ένα παιχνίδι single-player , multiplayer παιχνίδια απαιτούν πολλές διαφορετικές μηχανές για να διατηρήσει την ίδια πληροφορία για την κατάσταση του παιχνιδιού , ενώ όλα την αποστολή πληροφοριών για να αλλάξει αυτή την κατάσταση . Η διατήρηση της συνοχής των πληροφοριών που συνεχώς προσπελαστούν ονομάζεται συγχρονισμός . Java κάνει αυτό συνήθως δύσκολο έργο προγραμματισμό πιο εύκολο με την παροχή του πακέτου java.util.concurrent να λάβει ένα μεγάλο μέρος του έργου γρύλισμα από ταυτοχρονισμού .
Εικόνων Cross Platform
Η
Με τις παραδοσιακές γλώσσες προγραμματισμού προγραμματιστές πρέπει να αναπτύξει και να διατηρήσει ένα διαφορετικό σύνολο κωδικών πηγή για κάθε λειτουργικό σύστημα στο οποίο θέλουν τα προγράμματά τους για να τρέξει . Για τους προγραμματιστές παιχνιδιών , αυτό σημαίνει πολύ περισσότερη δουλειά για να κάνουν το παιχνίδι τους προσιτά σε ολόκληρο το δυναμικό της αγοράς . Java διευκολύνει αυτό το πρόβλημα με το να είναι μια ερμηνευμένη γλώσσα . Αυτό σημαίνει ότι ένα ενιαίο κώδικα μπορεί να τρέξει σε οποιοδήποτε των Windows , OS X ή Linux υπολογιστή που θα τρέχει το διερμηνέα Java , το οποίο διανέμει δωρεάν Oracle .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα