Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> Προγραμματισμός Java

Πώς να χρησιμοποιήσετε μια δήλωση Αν για την επιλογή σε Java

Java προγράμματα γραφής μπορεί να είναι ικανοποιητική για σας , ειδικά αν το πρόγραμμά σας είναι σε θέση να λαμβάνει αποφάσεις με βάση τα στοιχεία που παρέχονται . Τα δεδομένα ανατεθεί το όνομά του και να πληκτρολογήσει μεταβλητές στη γλώσσα προγραμματισμού Java . Τα δεδομένα που έχει εκχωρηθεί σε μεταβλητές στο πρόγραμμά σας μπορεί να παρέχεται από το χρήστη εισροών , από μια βάση δεδομένων ή hard-coded στον κώδικα του προγράμματος Java . Μόλις έχετε μεταβλητές με δεδομένα , μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε σε ένα " if" για να επιλέξετε το οποίο πρόκειται να εκτελεστεί το τμήμα του κώδικα με βάση το αποτέλεσμα της αξιολόγησης είτε "true" ή "false ". Τα πράγματα που θα χρειαστείτε
επεξεργαστή κειμένου ( Notepad σε Microsoft Windows , TextEdit σε Mac , Gedit στο Linux )
Βασικές γνώσεις των φορέων Java και τη σύνταξη ( λιγότερο από ( <) , μεγαλύτερο από ( > ) , λογική και ( && ) )
Java (javac ) εγκατεστημένη και επιχειρησιακή σε υπολογιστή

Παρουσίαση Περισσότερες οδηγίες
Η 1

Ξεκινήστε ένα πρόγραμμα επεξεργασίας κειμένου στον υπολογιστή σας και εισάγετε το ακόλουθο . Οι αριθμοί της γραμμής παρέχονται μόνο για να δείξει ότι η είσοδος ανήκει σε ξεχωριστή γραμμή . Μην πληκτρολογήστε τους αριθμούς γραμμής οι ίδιοι στο πρόγραμμα : 1 : δημόσια τάξη NumberInBetween { 2 : δημόσια στατική άκυρη κύρια ( String [ ] argv ) { 2

Δημιουργήστε τρεις μεταβλητές τύπου " ακέραιο" ( int ) για χρήση σε αυτό το παράδειγμα του προγράμματος. Δημιουργήστε το καθένα σε ξεχωριστές γραμμές αμέσως μετά τις γραμμές που δημιουργήθηκαν στο παρελθόν , την εισαγωγή τους ως εξής ( παραλείψετε τους αριθμούς γραμμών ) : 3 : int lowestNumber = 5 ? 4 : int highestNumber = 20 ? 5 : int secretNumber = 3 ?
Η
3

Καθορίστε πόσο θέλετε το πρόγραμμα να συμπεριφέρεται , ή ό, τι θέλετε να κάνετε ανάλογα με το τι αξία έχει εκχωρηθεί στη μεταβλητή " secretNumber . " Σε αυτό το παράδειγμα , το "αν" δήλωση θα καθορίσει εάν το μυστικό αριθμός είναι μεταξύ της χαμηλότερης αριθμό 5 και τον υψηλότερο αριθμό 20 . Εάν ο αριθμός είναι μεταξύ των χαμηλότερων και υψηλότερους αριθμούς , ένα τμήμα του κώδικα θα πει το χρήστη ότι το μυστικό αριθμός είναι μεταξύ 5 και 20 . Εάν ο αριθμός δεν είναι μεταξύ των χαμηλότερων και υψηλότερους αριθμούς , ένα διαφορετικό τμήμα του κώδικα ενημερώνει το χρήστη ότι το μυστικό αριθμό δεν είναι μεταξύ τους .
Η 4

Πληκτρολογήστε την ακόλουθη εντολή "if" και τον κωδικό μπλοκ αμέσως μετά την τελευταία γραμμή που δώσατε . Παραλείψτε την πραγματική τους αριθμούς γραμμής κατά την πληκτρολόγηση στο πρόγραμμά σας : 6 : εάν ( secretNumber > lowestNumber && secretNumber 5

Αποθηκεύστε το Java πρόγραμμα σε μια επιθυμητή θέση στο σκληρό δίσκο του υπολογιστή σας . Συντάξτε το πρόγραμμα με ένα πρόγραμμα κονσόλας για το λειτουργικό σας σύστημα . Στα Microsoft Windows , ξεκινήστε το " DOS " βοηθητικό πρόγραμμα εντολών κάνοντας κλικ στο "Start " και στη συνέχεια " Αξεσουάρ " και " Command Prompt ". Στην Apple Mac , ανοίξτε το πρόγραμμα με την ένδειξη " Terminal ", η οποία βρίσκεται στο εδώλιο του κατηγορουμένου στην οθόνη σας . Εισάγετε τον κατάλογο , μέσω του προγράμματος κονσόλα και να πληκτρολογήσετε : javac πρόγραμμα - name.java . Πρόγραμμα -name είναι το όνομα που έδωσε το πρόγραμμα . Περιμένετε για το πρόγραμμα να τελειώσει την κατάρτιση .
Η

6 Πληκτρολογήστε το όνομα του προγράμματος χωρίς την επέκταση στο τέλος για να τρέξει το πρόγραμμα Java από την κονσόλα ( ή το τερματικό ) . Αν το όνομα betweennumbers.java πρόγραμμα σας, τότε απλά πληκτρολογήστε τα ακόλουθα στη γραμμή εντολών : betweennumbers java και στη συνέχεια πατήστε το πλήκτρο "Enter " ή το πλήκτρο "Return" στο πληκτρολόγιο . Σημειώστε ότι εφόσον secretNumber δεν είναι μεταξύ 5 ( lowestNumber ) και 20 ( highestNumber ), τότε η εντολή "if" βρίσκει το πρώτο μπλοκ του κώδικα να είναι ψευδής . Στη συνέχεια, συνεχίζεται με το ακόλουθο τμήμα κώδικα μετά το « άλλο » και διαπιστώνει ότι είναι αλήθεια . Η έξοδος του προγράμματος , τότε , είναι « Το μυστικό αριθμός δεν είναι εντός του επιθυμητού εύρους. "
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα