1 Ανοίξτε το λογισμικό NetBeans κάνοντας κλικ στο εικονίδιο του . Δημιουργήστε ένα νέο έργο κάνοντας κλικ στο " File /New Project" και επιλέγοντας " Java εφαρμογών . " Ένα νέο έργο δημιουργείται και ένα αρχείο πηγαίου κώδικα εμφανίζεται στον επεξεργαστή κειμένου NetBeans . Αυτό το αρχείο έχει μια κύρια λειτουργία και όχι κάτι άλλο 2
Εισαγωγή στη βιβλιοθήκη Java IO , το οποίο χρησιμοποιείται για την είσοδο και την έξοδο του αρχείου , με την προσθήκη αυτή στην κορυφή του αρχείου πηγαίου κώδικα : .
java.io. εισαγωγής * ?
εικόνων 3
Δημιουργήστε μια εντολή try /catch ανάμεσα στις αγκύλες της κύριας λειτουργίας . Η δήλωση αυτή θα πιάσει κανένα λάθος ότι η λειτουργία εισαγωγής αρχείων μπορεί να ρίξει . Μια δήλωση try /catch μοιάζει με αυτό:
try { }
αλιευμάτων ( Εξαίρεση υπάρχει) { }
Η 4
Δημιουργήστε μια ροή δεδομένων για την ανάγνωση ενός αρχείου . Ας υποθέσουμε ότι το αρχείο που θέλετε να διαβάσετε ονομάζεται " filename.txt " και βρίσκεται στο φάκελο του έργου Java . Θα κηρύξει την ροή δεδομένων γράφοντας αυτή τη γραμμή ανάμεσα στις αγκύλες της δήλωσης try :
DataInputStream i = νέα DataInputStream ( νέα FileInputStream ( " filename.txt "))?
5
Δημιουργήστε ένα στιγμιότυπο του BufferedReader , η οποία θα διαβάσει το αρχείο χρησιμοποιώντας το ρεύμα δεδομένων που δημιουργήθηκε στο προηγούμενο βήμα . Γράψτε τα εξής κάτω από τη γραμμή που γράψατε στο προηγούμενο βήμα :
BufferedReader β = νέα BufferedReader ( νέα InputStreamReader ( i) ) ?
Η 6
να αναγνωρίσει μια σειρά που θα κρατήσει μια γραμμή του κειμένου από το αρχείο . Μπορείτε να το κάνετε αυτό με το γράψιμο τα εξής κάτω από τη γραμμή που γράψατε στο Βήμα 5 :
str String ?
Η 7
επαναλάβει μέσα από όλες τις γραμμές του κειμένου στο αρχείο και να τις εκτυπώσετε στην κονσόλα. Μπορείτε να το πετύχετε αυτό με το γράψιμο ενός βρόχου , ενώ σαν αυτό :
ενώ ( ( str = b.readLine ( ) ) = null ! ) { System.out.println ( str ) ? }
Η 8
Εκτελέστε το πρόγραμμα πατώντας το πλήκτρο F6 . Το πρόγραμμα θα ανοίξει το αρχείο " filename.txt » και εκτύπωση του περιεχομένου της με την κονσόλα .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα