1 Εκκινήστε το λογισμικό NetBeans κάνοντας κλικ στο εικονίδιό του . Επιλέξτε "File /New Project" από τα στοιχεία μενού στο πάνω μέρος του παραθύρου και, στη συνέχεια , επιλέξτε " Java Application " και πατήστε enter . Ένα νέο πρόγραμμα Java δημιουργείται και ένα αρχείο πηγαίου κώδικα εμφανίζεται στο πρόγραμμα επεξεργασίας NetBeans . Το αρχείο πηγαίου κώδικα περιέχει μια κενή κύρια λειτουργία 2
κηρύξει έναν ακέραιο και να το θέσει σε κάποια αυθαίρετη τιμή γράφοντας τον παρακάτω κώδικα μέσα στις αγκύλες του κύρια λειτουργία : .
int i = 4 ?
εικόνων 3
Γράψτε μια if /else δήλωση που εκχωρεί μια τιμή σε μια νέα μεταβλητή με όνομα j . Η αξία των j εξαρτάται από την τιμή του i . Αν θ ισούται με 4 , τότε παίρνει j λαμβάνει την τιμή 1 . Σε αντίθετη περίπτωση, λαμβάνει την τιμή 0 . Μια if /else δήλωση που επιτυγχάνει αυτό μοιάζει με αυτό :
int j ?
If ( i == 4 ) { j = 1 } else { j = 0 }
4
Ξαναγράψτε το if /else δήλωση χρησιμοποιώντας το τριαδικό φορέα . Το κατηγόρημα «i == 4 » τοποθετείται σε παρένθεση . Αν το κατηγόρημα αξιολογεί ως αληθινή , η αξία αμέσως μετά το? εκχωρείται στη μεταβλητή j. Σε αντίθετη περίπτωση , η αξία μετά την άνω και κάτω τελεία έχει ανατεθεί σε j .
Int j = ( i == 4 ) ; 1 : 0 ?
5
Εκτυπώστε την τιμή του j στην κονσόλα όπως:
System.out.println ( ι) ?
Η 6
Εκτελέστε το πρόγραμμα πατώντας το πλήκτρο F6 . Η τιμή της μεταβλητής j είναι τυπωμένη στην κονσόλα. Δεδομένου ότι ο τριαδικός χειριστής θέτει j προς 1 εάν η αποθηκευμένη τιμή του i είναι ίσο με το 4 , η έξοδος του προγράμματος μοιάζει με αυτό :
1
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα