Συμπεριλάβετε τις ακόλουθες γραμμές στην αρχή του κώδικα Java σας : . .
Java.awt εισαγωγής * ?
Java.awt.event εισαγωγής * ? 2
Δημιουργήστε ένα αντικείμενο πεδίο κειμένου που θα λάβει η είσοδος , και να ορίσει ένα από τα δικά σας μαθήματα ως χειρισμού συμβάντων του :
TextField myField ?
StringBuffer myInput = νέο StringBuffer ( ) ?
myField = νέα TextField ( 10 ) ?
myField.addKeyListener ( νέα MyEventHandler ) ?
Αυτό το πεδίο κειμένου δείγματος θα είναι σε θέση να λάβει είσοδος 10 χαρακτήρες , ή μικρότερη . Μεταβλητή " myInput " θα περιέχει την αριθμητική είσοδο
εικόνων 3
Ορίστε την κατηγορία χειρισμού συμβάντων όπως στο ακόλουθο δείγμα κώδικα : .
Δημόσια τάξη MyEventHandler επεκτείνει KeyAdapter {
public void keyPressed ( KeyEvent thisEvent ) {
char c = thisEvent.getKeyChar ( ) ?
αν ( ( c> 47 && c <58 )
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα