Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> Προγραμματισμός Java

Πώς να διαβάσετε Int Java

Η γλώσσα προγραμματισμού Java είναι μια γενική γλώσσα η οποία εστιάζει σε αντικειμενοστραφή προγραμματισμό . Αν θέλετε να γίνετε ένας μηχανικός λογισμικού , θα πρέπει να εξοικειωθείτε με μια αντικειμενοστραφή γλώσσα όπως η Java . Εκμάθηση προγραμματισμού μπορεί να είναι αρκετά μια πρόκληση , και είναι σκόπιμο να αρχίσει με απλά προγράμματα . Μια καλή πρόκληση εισαγωγικό προγραμματισμό γράφει ένα πρόγραμμα που διαβάζει αναπόσπαστο τιμή από τη γραμμή εντολών . Αυτό σας παρουσιάζει την είσοδο του χρήστη στο πλαίσιο Java . Τα πράγματα που θα χρειαστείτε
Java Software Development Kit με NetBeans ολοκληρωμένο περιβάλλον ανάπτυξης ( IDE ) Bundle .
Η Εμφάνιση Περισσότερες οδηγίες
Η

1 Τοποθετήστε το NetBeans IDE , κάνοντας κλικ στο πρόγραμμα της εικονίδιο . Όταν τα φορτία του προγράμματος , πλοηγηθείτε στο " New /New Project" και επιλέξτε " Java Application " από τη λίστα στα δεξιά της οθόνης . Ένα νέο αρχείο πηγαίου κώδικα εμφανίζεται στον επεξεργαστή κειμένου NetBeans . Το αρχείο πηγαίου κώδικα περιέχει μια κενή κύρια λειτουργία 2

Εισαγωγή τα απαραίτητα μαθήματα , γράφοντας τις ακόλουθες τρεις γραμμές στο πάνω μέρος του αρχείου πηγαίου κώδικα σας : .

Εισαγωγή java.io. BufferedReader ?

java.io.IOException εισαγωγής ?

java.io.InputStreamReader εισαγωγής ?
εικόνων 3

Δημιουργήστε ένα μπλοκ try /catch . Αυτό θα πιάσει τις εξαιρέσεις που παίρνουν ρίχνονται από τον αναγνώστη ρεύμα εισόδου . Για να δημιουργήσετε ένα μπλοκ try /catch , γράψτε τον παρακάτω κώδικα μέσα στις αγκύλες του κύρια λειτουργία :

try { }

αλιευμάτων { e} Εξαίρεση
Η 4

Να αναγνωρίσει μια νέα InputStreamReader και BufferedReader . Τα αντικείμενα αυτά θα διαβάσει την είσοδο του χρήστη . Γράψτε τις ακόλουθες γραμμές μέσα στις αγκύλες του μπλοκ try :

InputStreamReader i = νέα InputStreamReader ( System.in ) ?

BufferedReader β = νέα BufferedReader ( i ) ?

5

Εκτυπώστε ένα μήνυμα στον χρήστη που αναφέρει " Εισάγετε έναν ακέραιο αριθμό : " γράφοντας την ακόλουθη γραμμή κάτω από τις γραμμές που γράφτηκαν στο προηγούμενο βήμα :

System.out.println ( " Εισάγετε έναν ακέραιο αριθμό : " ) ?
Η 6

Δημιουργήστε ένα string που διαβάζει την είσοδο πληκτρολογήσει στην κονσόλα . Γράψτε την ακόλουθη γραμμή κάτω από τη δήλωση γραμμένο στο προηγούμενο βήμα :

εισόδου String = b.readLine ( ) ?
Η 7

Δημιουργήστε ένα άλλο μπλοκ try /catch κάτω από τη γραμμή γραμμένο στην προηγούμενο βήμα. Αυτό το μπλοκ try /catch θα είναι ένθετα εντός του πρώτου μπλοκ try /catch . Θα πιάσει καμία εξαίρεση που εμφανίζεται όταν ο χρήστης εισάγει έναν μη έγκυρο χαρακτήρα . Το μπλοκ try /catch μοιάζει με αυτό:

try { }

αλιευμάτων ( NumberFormatException ε) { }
8

Μεταμορφώστε το string εισόδου σε έναν τύπο ακέραιο αριθμό χρησιμοποιώντας τη μέθοδο Integer.parseInt . Στη συνέχεια μπορείτε να εκτυπώσετε ο αριθμός που εισάγεται . Εάν ο χρήστης πληκτρολογήσει σε ένα μη έγκυρο χαρακτήρα , μια εξαίρεση θα πρέπει να απορρίπτονται . Γράψτε τα ακόλουθα μέσα στις αγκύλες του ένθετη μπλοκ try :

int inputInt = Integer.parseInt (input) ?

System.out.println ( " Έχετε εισάγει : " + inputInt ) ?
Η 9

Στείλτε ένα μήνυμα προς τον χρήστη αν ένας άκυρος χαρακτήρας πληκτρολογείται μέσα Γράψτε την ακόλουθη δήλωση κατά την ένθετη μπλοκ των αλιευμάτων :

System.out.println ( " Μπορείτε didn ' t εισάγετε έναν αριθμό ")? .

10

Εκτελέστε το πρόγραμμα πατώντας το πλήκτρο F6 . Μια ερώτηση και θα σας ζητήσει να εισάγετε έναν αριθμό . Εισάγετε οποιοδήποτε αριθμό και πατήστε enter . Ο αριθμός διαβάζεται από Java και στη συνέχεια να εκτυπώσετε .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα