Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> Προγραμματισμός Java

Πώς να κάνετε το ποντίκι Listener Χρησιμοποιώντας Swing σε Java

Μια γραφική διεπαφή χρήστη επιτρέπει ένας μέσος χρήστης να χρησιμοποιήσει το πρόγραμμα στον υπολογιστή σας χωρίς να γνωρίζει κανένα κώδικα . Σε κάθε GUI , είναι συχνά επιτακτική ανάγκη να παρέχουν λειτουργικότητα του ποντικιού - ένα κουμπί " OK" για να κάνετε κλικ , για παράδειγμα. Όταν μαθαίνουν να γράφουν GUIs , Java είναι μια γλώσσα προγραμματισμού για να χρησιμοποιήσετε . Swing εργαλειοθήκη Java εισάγει εύκολο στη χρήση τάξεις JComponent . Επιπλέον , Swing λειτουργεί με Abstract Window Toolkit Java , επιτρέποντάς σας να χρησιμοποιήσετε τις διασυνδέσεις EventListener AWT του . Ένα από αυτά είναι το MouseListener . Χρησιμοποιώντας μια κλάση που υλοποιεί MouseListener σας επιτρέπει να εντοπίσετε αυτό που ο χρήστης κάνει με το ποντίκι . Οδηγίες
Η 1

javax.swing εισαγωγής . * , Java.awt.event.MouseListener και java.awt.event.MouseEvent σε ένα αρχείο java . . Αυτό θα είναι το αρχείο που χρησιμοποιείτε για την υλοποίηση της διασύνδεσης MouseListener . 2

Γράψτε έναν ορισμό για μια κλάση που υλοποιεί MouseListener στο ίδιο αρχείο java . . Για παράδειγμα , αν θέλετε να καλέσετε την τάξη σας MListen , αυτό θα είναι η πρώτη γραμμή της ταξικής σας :

δημόσια τάξη MListen υλοποιεί MouseListener
εικόνων 3

Γράψτε ορισμούς σε σας κωδικός κατηγορίας για ορισμένες ή όλες από τις ακόλουθες μεθόδους : mouseClicked ( ) , mouseEntered ( ) , mouseExited ( ) , mousePressed (), και mouseReleased (). Για κάθε μία από αυτές τις πέντε μεθόδους , θα πρέπει να δώσετε " MouseEvent e" ως παράμετρο μεταξύ των παρενθέσεων . Αυτό λέει η Μέθοδος για το ποντίκι . Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το τι κάνουν αυτές οι μέθοδοι και ποιες πληροφορίες περιέχονται μέσα σε ένα MouseEvent , κοίτα τις διεπαφές προγραμματισμού εφαρμογών Java , ή APIs , τόσο για MouseListener και MouseEvent .
Η 4

Γράψτε ένα κατασκευαστή για μια JPanel ως εξής : « JPanel p = νέα JPanel ( ) ? " . ( Μπορείτε να αντικαταστήσετε το "ρ" με οποιοδήποτε όνομα σας αρέσει . ) Δημιουργήστε ένα στιγμιότυπο της κλάσης MouseListener σας ομοίως ? , Για παράδειγμα , " MListen m = νέα MListener ( ) ? "
5

Γράψτε το addMouseListener . μέθοδο στον κώδικα σας με JComponent σας . Για παράδειγμα , έστω ότι έχετε μια JPanel ονομάζεται "p" και MouseListener ονομάζεται « ακούει». Σε αυτή την περίπτωση , θα πρέπει να προσθέσετε την ακόλουθη δήλωση: « p.addMouseListener (ακούστε ) ? " . Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πώς λειτουργεί addMouseListener , κοίτα Java API Component , αφού JComponent κληρονομεί τη μέθοδο addMouseListener από το συστατικό .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα