Δημιουργήστε μια νέα κλάση java που ονομάζεται " ScanWords . "
ScanWords δημόσια τάξη { } 2
Τοποθετήστε μια κύρια μέθοδο στην τάξη ScanWords .
δημόσια στατική άκυρη κύρια ( String [ ] args ) { }
εικόνων 3
Εισαγωγή των πακέτων σαρωτή και ArrayList από java.utils τοποθετώντας τον παρακάτω κώδικα στην κορυφή . της τάξης σας
java.util.Scanner εισαγωγής ?
java.util.ArrayList εισαγωγής ?
Η 4
Δημιουργήστε ένα νέο αντικείμενο σαρωτή για να διαβάσετε τις λέξεις . Θα θελήσετε να κατασκευάσει το σαρωτή με το επιχείρημα « System.in . " Αυτό λέει το σαρωτή που θα διαβάσετε σε δεδομένα μέσω ενός ρεύματος εισόδου
Scanner input = new Scanner ( System.in ) ? .
5
Δημιουργία ArrayList να κρατήσει τις λέξεις . τη στιγμή που έχουν εγγραφεί
ArrayList Προσθέστε την ακόλουθη γραμμή κώδικα για να επιτρέπουν στον τελικό χρήστη να πληκτρολογήσει τον αριθμό των λέξεων οποίο σκοπεύει να εισέλθει System.out.println ( " Πόσες λέξεις θα θέλατε να εισέλθουν ;")? . int num = input.nextInt ( ) ? Προσθέστε την ακόλουθη βρόχος "for" για να επιτρέπουν στον τελικό χρήστη να εισάγετε τις λέξεις για . ( int i = 0 ? i <αριθμός ? i + + ) { Σύστημα . out.println ( " Εισάγετε λέξη " + ( i +1 ) ) ? scanned.add ( input.next ( ) ) ? } Προσθήκη άλλου " για " βρόχο για να ελέγξετε ότι οι λέξεις έχουν συλληφθεί και διαχειρίζονται από το σαρωτή System.out.println ( " Έχετε εισάγει: " ) ? για ( int j = 0 ? j System.out.println ( scanned.get ( j ) ) ? } Ελέγξτε την τάξη σας . Θα πρέπει να μοιάζει κάπως έτσι : java.util.Scanner εισαγωγής ? Java.util.ArrayList εισαγωγής ? ScanWords δημόσια τάξη { δημόσια στατική άκυρη κύρια ( String [ ] args ) { εισόδου Scanner = νέο σαρωτή ( System.in ) ? ArrayList Σύστημα . out.println ( " Πόσες λέξεις θα θέλατε να εισέλθουν ;")? int num = input.nextInt ( ) ? για ( int i = 0 ? i <αριθμός ? i + + ) { System.out.println ( " Εισάγετε λέξη " + ( i +1 ) ) ? scanned.add ( input.next ( ) ) ? } System.out.println ( " Έχετε εισάγει: " ) ? για ( int j = 0 ? j System.out.println ( scanned.get ( j ) ) ? } } } Εκτελέστε την τάξη .
Η 6
7
8
Η 9
Η 10
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα