γλώσσες προγραμματισμού χρησιμοποιούν διακριτές τύπους δεδομένων για τα διάφορα στοιχεία που μπορεί να αποθηκεύσει . Στη γλώσσα Java , οι προγραμματιστές χρησιμοποιούν μεταβλητές τύπου integer να αποθηκεύουν ακέραιους αριθμούς , ή ακέραιους αριθμούς . Ο αριθμός μπορεί να είναι ένας θετικός αριθμός ή ένας αρνητικός αριθμός , αλλά δεν μπορεί να έχει πρόσθετη αξία δεκαδικό . Ενώ είναι δυνατό για έναν προγραμματιστή Java για να ρίξει έναν αριθμό με ένα δεκαδικό στοιχείο ως ακέραιος αριθμός , η διαδικασία αυτή θα αφαιρέσει το δεκαδικό στοιχείο και διατηρήσει μόνον το σύνολο των κατά μονάδα αξιών .
Εικόνων Λειτουργία Παράγοντες
για κάθε τιμή ο προγραμματιστής επιθυμεί να αποθηκεύσει , θα πρέπει να δημιουργήσει μια διακριτή μεταβλητή . Για ακέραιους αριθμούς , αυτό συνεπάγεται την κήρυξη διακεκριμένων ακέραιες μεταβλητές . Εάν ένας προγραμματιστής ήθελε να αποθηκεύσει τα ακέραιοι " 1 " και " 2 " , τότε θα κηρύξει δύο ακέραιους αριθμούς ( για τις αναφορές σκοπούς , Ν1 και Ν2 ) . Για να τις αποθηκεύσετε . Ο προγραμματιστής , τότε θα αναθέσει τις τιμές για κάθε μεταβλητή , αντίστοιχα . Από τότε , παραπέμποντας το όνομα της μεταβλητής του Ν1 ή Ν2 θα μπορούσε να προκαλέσει το πρόγραμμα για να παράγει τον ακέραιο που αποθηκεύετε .
Η Υπολογισμοί
Η
Αφού τα καταστήματα προγραμματιστή ο ακέραιος τιμές Ν1 και Ν2 σε δύο διακριτές ακέραιες μεταβλητές , για παράδειγμα μεταβλητής "x " και μεταβλητή " y ", ο προγραμματιστής μπορεί να χρησιμοποιήσει αυτά τα ονόματα των μεταβλητών να ανακαλέσετε τις αποθηκευμένες τιμές για χρήση σε υπολογισμούς . Για παράδειγμα, αν Ν1 είναι " 3 " και Ν2 είναι " 5 ", τότε η λειτουργία "x + y" θα ισοδυναμεί με τον ακέραιο οκτώ . Αυτές οι μεταβλητές μπορούν να χρησιμοποιηθούν είτε σε πιο πολύπλοκες μαθηματικές εξισώσεις ή σε λογικές δηλώσεις όπως « εάν » δηλώσεις που προκαλούν όταν « b> " ή άλλες τέτοιες συνθήκες .
Εικόνων Εκχώρηση και Επανεκχώρησης
Όταν ένα πρόγραμμα Java εκτελεί μια μαθηματική δήλωση , χρησιμοποιώντας τις μεταβλητές στις οποίες οι προγραμματιστή αποθηκεύονται ακέραιοι Ν1 και Ν2 , θα θυμηθεί το αποτέλεσμα μέχρι να μετακινείται στην επόμενη γραμμή κώδικα . Προκειμένου το πρόγραμμα να θυμούνται το αποτέλεσμα της εξίσωσης , ο προγραμματιστής πρέπει να εκχωρήσετε αυτό το αποτέλεσμα σε μια μεταβλητή ακέραιο . Αυτό μπορεί να είναι είτε μια νέα ακέραια μεταβλητή που έχει δηλώσει ο προγραμματιστής για το σκοπό της αποθήκευσης του αποτελέσματος , ή η μεταβλητή που κρατούσε Ν1 ή Ν2 . Για παράδειγμα , εάν ακέραιο N1 είναι " 8" και ο προγραμματιστής κατέχει αυτή την τιμή στη μεταβλητή "x ", τότε η δήλωση Java "x = x +2 ? " Θα προκαλέσει το πρόγραμμα να ξεχάσουμε εντελώς N1 , και να αποθηκεύσετε το νέο ακέραιο " 10 " στη μεταβλητή x .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα