Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> Προγραμματισμός Java

Java Κωδικοποίηση Γλώσσα

Java είναι μία από τις πιο ευρέως χρησιμοποιούμενες γλώσσες προγραμματισμού . Εφαρμογές Java περιλαμβάνουν επιφάνεια εργασίας , βάση δεδομένων και τα συστήματα Web , όπως τα γλωσσικά οφέλη από ένα ευρύ φάσμα των βιβλιοθηκών κώδικα . Ένας από τους αρχικούς στόχους της γλώσσας Java ήταν ότι οι αιτήσεις θα μπορούσε να γραφτεί μια φορά και να τρέξει οπουδήποτε, που σημαίνει ότι οι προγραμματιστές δεν θα πρέπει να δημιουργήσει προσαρμοσμένες εκδόσεις του προγράμματος για κάθε λειτουργικό σύστημα ή το περιβάλλον του χρήστη . Εφαρμογές
Η

εφαρμογές Java περιλαμβάνουν δύο αυτόνομες εφαρμογές desktop και τα προγράμματα ιστοσελίδα που τρέχουν μέσα στο πρόγραμμα περιήγησης στο Web . Τα προγράμματα Java γραμμένα σε " . Java " αρχεία , στη συνέχεια συγκεντρώνονται σε " . Class" αρχεία, τα οποία περιέχουν bytecode . Όταν μια εφαρμογή εκτελείται σε έναν υπολογιστή του χρήστη , η Java Virtual Machine εκτελεί με έναν τρόπο που ταιριάζει το λειτουργικό σύστημα του χρήστη . Java προγράμματα κάνουν χρήση ενός ευρέος φάσματος των βιβλιοθηκών γλώσσας , που είναι γνωστή ως " πακέτα ". Οι βιβλιοθήκες παρέχουν λειτουργίες για πολλούς διαφορετικούς τύπους των εργασιών εφαρμογής , συμπεριλαμβανομένης της ανάγνωσης και της γραφής εξωτερικών δεδομένων , σύνδεση με βάσεις δεδομένων και τις διεπαφές των χρηστών κτίριο .
Εικόνων μεταβλητές
Η

αρχεία Java χρησιμοποιούν μεταβλητές για να αποθηκεύσετε τα στοιχεία των δεδομένων . Μεταβλητές Java είναι έντονα δακτυλογραφημένη , πράγμα που σημαίνει ότι μια μεταβλητή πρέπει να δηλώσει ποιος τύπος είναι όταν δημιουργούνται και πρέπει να περιέχει μια τιμή αυτού του τύπου . Για παράδειγμα , οι ακόλουθες δύο μεταβλητές αποθηκεύουν ένα πρωτόγονο ακέραιο τύπο και String κειμένου αντίστοιχα :

int anumber = 10 ?

String someText = " Γεια σας "?

Όταν μια μεταβλητή παραμένει καθ 'όλη τη δήλωση της κλάσης που είναι γνωστή ως « μεταβλητή παράδειγμα », όπως υπάρχει για κάθε στιγμιότυπο της κλάσης . Μεταβλητές Java μπορεί επίσης να είναι " τοπική " υφιστάμενες μόνο για τη διάρκεια ενός τμήματος του κώδικα, όπως μια μέθοδο . Οι μεταβλητές μπορούν επίσης να περαστούν ως παράμετροι στις μεθόδους .

Η Κλάσεις και Αντικείμενα
Η

εφαρμογές Java χωρίζουν τα καθήκοντα ανάμεσα σε μια ομάδα αντικειμένων . Ένα αντικείμενο είναι ένα απόσπασμα κώδικα με ένα σύνολο σαφώς προσδιορισμένων ιδιοτήτων και συμπεριφοράς , που αντανακλά τις ευθύνες εφαρμογής του . Όταν προγραμματιστές εφαρμογών Java κώδικα , μπορούν να δημιουργήσουν τις δηλώσεις τάξη . Μια δήλωση της κλάσης ορίζει τα δεδομένα και τη λειτουργικότητα που τα αντικείμενα της κατηγορίας θα εκθέσουν. Μόλις μια δήλωση της κλάσης είναι πλήρης , τα αντικείμενα της κατηγορίας μπορούν να δημιουργηθούν και να χρησιμοποιηθούν σε όλη την εφαρμογή .
Εικόνων μέθοδοι Μέθοδοι
Η

Java διεξαγωγή ειδικών διαδικασιών μέσα σε μια κλάση ή την εφαρμογή . Όταν μια μέθοδος ορίζεται , μπορεί στη συνέχεια να καλείται και να χρησιμοποιηθεί πολλές φορές , μειώνοντας την ποσότητα του επανάληψη κώδικα σε ένα έργο. Όταν στους προγραμματιστές να δημιουργούν μεθόδους σε προγράμματα Java , πρέπει να δηλώνουν το όνομα της μεθόδου , ​​τύπο επιστροφής , τις παραμέτρους και την κατάσταση προβολής . Το όνομα της μεθόδου είναι ό, τι " πελάτη " ο κώδικας θα χρησιμοποιήσει για να το καλέσετε . Ο τύπος επιστροφής δείχνει ποια δεδομένα ή τύπος αντικειμένου θα επιστραφεί όταν η μέθοδος εκτελεί . Μια μέθοδος μπορεί να λάβει πολλές παραμέτρους , το είδος και ο αριθμός των οποίων πρέπει να δηλώνεται ως μέρος της μεθόδου περίγραμμα . Η προβολή μιας μεθόδου υπαγορεύει όπου μπορεί να χρησιμοποιηθεί μέσα από μια εφαρμογή .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα