1 Ανοίξτε το αρχείο GUI σας στο NetBeans . . προγράμματος IDE 2
προετοιμαστεί μια σειρά από χορδές που πρέπει να χρησιμοποιηθούν ως ονόματα στηλών για τον πίνακα
ένα παράδειγμα είναι : String [ ] = { columnNames " στήλη 1 " , " στήλη 2 " , " στήλη 3 " } ?
εικόνων 3
αναγνωρίσει ένα δισδιάστατο πίνακα των αντικειμένων να συμπληρώσουν τις σειρές του πίνακα
ένα παράδειγμα κώδικα είναι . :
Object [ ] [ ] = { rowData { " Σειρά 1 Στήλη 1 " , " Σειρά 1 Στήλη 2 " , " Γραμμή 1 Col 3 " } , {
" Σειρά 2 Στήλη 1 " , " Row 2 Col 2 " , " Γραμμή 2 Col 3 " } , {
" Γραμμή 3 Στήλη 1 " , " Γραμμή 3 Στήλη 2 " , " Γραμμή 3 Στήλη 3 " } } ?
Φτηνές 4
Δημιουργήστε έναν πίνακα που ονομάζεται «τραπέζι» από τις συστοιχίες γίνονται στο Βήμα 2 και το Βήμα 3 , πληκτρολογώντας τα εξής :
JTable πίνακα = νέα JTable ( rowData , columnNames ) ?
Ένας πίνακας κατασκευάζεται χρησιμοποιώντας τις χορδές στις συστοιχίες columnNames όπως τα ονόματα των στηλών και των καταχωρίσεων στο rowData πίνακα ως τις γραμμές του πίνακα .
5
Συντάξτε τον κώδικα και εκτελέστε την εφαρμογή .
Η
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα