Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> Προγραμματισμός Java

Η Κωδικοποίηση Java για το άθροισμα των δύο αριθμών

Java αριθμητική είναι γενικά απλή . Τα προγράμματα μπορούν να αποθηκεύουν τους αριθμούς με διάφορους τρόπους . Ο τύπος δεδομένων που χρησιμοποιείται για έναν αριθμό καθορίζει εν μέρει το πώς θα πρέπει να πάτε για την εκτέλεση προσθήκη σε αυτό . Εάν έχετε ένα πρόγραμμα Java και πρέπει να προσθέσετε δύο αριθμούς μαζί σε αυτό, θα πρέπει , συνεπώς, να προσαρμόσουν την προσέγγισή σας με τα είδη των αριθμών αίτησή σας χρησιμοποιεί . Ωστόσο , οι περισσότερες μέθοδοι προσθήκης σε Java είναι παρόμοιες . Οι φορείς εκμετάλλευσης
Η

Java αριθμητικούς τελεστές περιλαμβάνουν εκείνα για την αφαίρεση, διαίρεση και πολλαπλασιασμό , καθώς και προσθήκη. Ο χειριστής Επιπλέον εμφανίζεται μέσα στο πρόγραμμα Java ως εξής :

+

Ο εν λόγω φορέας εκτελεί επίσης συνένωσης σε συμβολοσειρές κειμένου , οπότε αν δείτε τον χειριστή κατά τη χρήση στο πλαίσιο ενός προγράμματος , δεν είναι κατ 'ανάγκην την επεξεργασία αριθμών . Ο χειριστής μπορεί επίσης να αυξήσει την αξία της προσθήκης σε αυτόν :

int myNum = 5 ?

MyNum + + ;//6
τώρα

Αυτή κώδικας προσαυξάνει το πρωτόγονο είδος " int " μεταβλητή , μια δομή μπορείτε να δείτε συνήθως στο πλαίσιο Java βρόχους .
εικόνων αξίες
Η

Για να προσθέσετε δύο αριθμητικές τιμές σε Java , η σύνταξη είναι απλή . Το ακόλουθο δείγμα κώδικα απόσπασμα δείχνει την προσθήκη δύο αυθαίρετες τιμές :

6 +5

Σε ορισμένες περιπτώσεις, μπορεί να θέλετε να εκχωρήσετε το αποτέλεσμα μιας πράξης εκτός του μεταβλητού , όπως στο ακόλουθο παράδειγμα :

int sumNum = 6 +5 ;//περιέχει 11

Το αποτέλεσμα μπορεί επίσης να ενεργεί στο πλαίσιο περαιτέρω αριθμητικούς υπολογισμούς ως εξής :

int resultNum = ( 6 +5 ) * 2 ;//περιέχει 22

Η Primitive τύποι
Η

μεταβλητές Java για τους αριθμούς περιλαμβάνουν τα πρωτόγονα είδη , όπως « int ». Ο κώδικας που ακολουθεί δείχνει τη δημιουργία και την υποστασιοποίηση δύο " int " μεταβλητές , προσθέτοντας μαζί και την ανάθεση το αποτέλεσμα σε μια τρίτη μεταβλητή :

int numOne = 2 ?

Int numTwo = 5 ?

int numSum = numOne + numTwo ;//περιέχει 7

Ένας αριθμός μπορεί επίσης να προσθέσετε ένα άλλο χρησιμοποιώντας την ακόλουθη συντομογραφία :

int numOne = 2 ?

int numTwo = 5 ?

numOne + = numTwo ;//numOne τώρα περιέχει 7

αυτή η τεχνική θα ήταν χρήσιμη στην περίπτωση που η αρχική τιμή για τη μεταβλητή " numOne " δεν είναι απαραίτητη μετά την προσθήκη .
εικόνων τύποι αντικειμένων
Η

προγράμματα Java μερικές φορές οι αριθμοί κατάστημα μέσα σε μεταβλητές αντικειμένου χρησιμοποιώντας κατηγορίες, όπως " Ακέραιος ". Ο ακόλουθος κώδικας δείχνει Επιπλέον , χρησιμοποιώντας αυτά τα αντικείμενα , με πρώτη τη δημιουργία δύο « ακέραιοι » και στη συνέχεια την προσθήκη τους , αναθέτοντας το αποτέλεσμα σε ένα τρίτο αντικείμενο του ίδιου τύπου :

Ακέραιος integerOne = νέα Ακέραιος ( 3 ) ?

Ακέραιος integerTwo = νέα Ακέραιος ( 4 ) ?

Ακέραιος integerSum = νέα Ακέραιος ( integerOne.intValue ( ) + integerTwo.intValue ( ) ) ?

//περιέχει 7 ως intValue

Η κατηγορία " Ακέραιος " είναι ένα περιτύλιγμα για το πρωτόγονο είδος " int " - έτσι ώστε οι αριθμοί δεν μπορούν να προστεθούν άμεσα , μόνο με τη χρήση των αριθμών " intValue "
εικόνων . εκτιμήσεις
Η

Έχετε πολλές επιλογές κατά την προσθήκη δύο αριθμών σε ένα πρόγραμμα Java , και το οποίο πρωτόγονη ή τύπος αντικειμένου που χρησιμοποιείται είναι ένας από τους κύριους λόγους . Σε γενικές γραμμές , χρησιμοποιήστε τις τάξεις περιτύλιγμα μόνο όταν είναι απολύτως απαραίτητο , καθώς χρησιμοποιούν περισσότερη μνήμη μέσα σε μια εφαρμογή . Αν μια πράξη προσθήκη έχει ως αποτέλεσμα μια τιμή που το πρόγραμμά σας θα πρέπει να αναφερθώ αργότερα , θα πρέπει να το αποθηκεύσετε σε μια μεταβλητή η οποία είναι προσβάσιμη από αυτό αργότερα .

Η

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα