Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> Προγραμματισμός Java

Η μέθοδος Γύρος σε Java

Η πλατφόρμα Java παρέχει μια σειρά από μαθηματικές συναρτήσεις για αριθμητικούς υπολογισμούς και αριθμητική επεξεργασία . Οι προγραμματιστές μπορούν να έχουν πρόσβαση σε αυτές τις μεθόδους χρησιμοποιώντας την κλάση Math . Η κλάση Math εφαρμόζει μεθόδους για πολλούς διαφορετικούς τύπους μαθηματικών λειτουργικότητα, συμπεριλαμβανομένης της στρογγυλοποίησης . Εάν ένα πρόγραμμα περιέχει είτε πρωτόγονο είδος float ή double αξίες , η κλάση Math μπορεί να εκτελέσει στρογγυλοποίηση υπολογισμούς τους , όπου χρειάζεται. Math Class
Η

Η κλάση Math είναι ένα από τα κύρια εργαλεία Java προγραμματιστές χρησιμοποιούν για τις αριθμητικές λειτουργίες . Η τάξη είναι στατική , πράγμα που σημαίνει οποιοδήποτε αρχείο προγράμματος μπορούν να έχουν πρόσβαση και να το χρησιμοποιήσετε . Για να χρησιμοποιήσετε τη λειτουργία Μαθηματικά τάξη , προγραμματιστές , αναφέρεται στην τάξη άμεσα , όπως στο ακόλουθο παράδειγμα :

Math.log ( 17.012 ) ?

Εναλλακτικά , τα προγράμματα μπορούν να εισάγουν την κατηγορία ως εξής :
.

εισαγωγή στατική java.lang.Math * ?

Αν αυτή η δήλωση είναι παρόν , οι λειτουργίες Math class μπορεί να εμφανιστεί με συντομία :

log ( 17.012 ) ?


μέθοδος Περίγραμμα
Η

Ο γύρος μέθοδος κλάσης Math μπορεί να εμφανιστεί σε οποιοδήποτε πρόγραμμα Java , παρέχοντας το όνομα της μεθόδου και την παράμετρο του ένα διπλό ή επιπλέουν τύπου . Ο τύπος παράμετρος ή η αξία θα καθορίσει ποια εκδοχή της μεθόδου στην πραγματικότητα εκτελεί . Οι δύο εκδοχές της μεθόδου επιστρέφουν διάφορα είδη αξίας , έτσι ώστε η εκτέλεση του προγράμματος μετά τη συζήτηση στρογγυλής μέθοδος πρέπει επίσης να είναι προσαρμοσμένες στην είσοδο που διαβιβάζονται σε αυτήν .

Η τιμή επιστροφής

Ο γύρος μέθοδος Math επιστρέφει έναν αριθμό . Εάν περάσει μια τιμή float ή μεταβλητό , η μέθοδος θα επιστρέψει την τιμή πρωτόγονο είδος int , που αντιπροσωπεύει την αξία int που είναι πλησιέστερο προς την τιμή της παραμέτρου . Εάν περάσει μια διπλή αξία , ο γύρος μέθοδος θα επιστρέψει μια τιμή τύπου long , που αντιπροσωπεύει την πλησιέστερη μεγάλη αξία για να περάσει την παράμετρο . Προγράμματα μπορεί να αποθηκεύσει το επέστρεψε αριθμητική τιμή σε μια μεταβλητή , ή μπορούν να διενεργούν περαιτέρω επεξεργασία και τον υπολογισμό σε αυτό άμεσα .
Εικόνων Double Παράμετρος
Η

προγράμματα χρησιμοποιώντας την μέθοδο γύρο Math με ένα διπλό παράμετρος θα λάβουν μια τιμή int σε αντάλλαγμα . Το παρακάτω απόσπασμα κώδικα δείχνει τη χρήση της μεθόδου με αυτόν τον τρόπο , περνώντας ένα διπλό μεταβλητή αναφοράς και την αποθήκευση της τιμής που προκύπτει σε μια μεταβλητή int :

διπλό numberX = 50,2 ?

Int roundNum = Math . γύρο ( numberX ) ?

Αν ο αριθμός που προκύπτει δεν είναι απαραίτητη αργότερα σε ένα πρόγραμμα , ο προγραμματιστής μπορεί να επιλέξει να χρησιμοποιήσει άμεσα παρά την αποθήκευσή του σε μια μεταβλητή
εικόνων Float παραμέτρων .
Η

κώδικα Java καλώντας το γύρο μέθοδος Math με μια παράμετρο τύπου float λαμβάνει μια μεγάλη αξία σε αντάλλαγμα . Ο κωδικός αυτός καταδεικνύει τη χρησιμοποίηση της μεθόδου με αυτό τον τρόπο , με αναφορά μεταβλητή float πέρασε και το επιστρεφόμενο μεγάλη τιμή αποθηκεύεται σε μια μεταβλητή για μελλοντική αναφορά και χρήση :

επιπλέουν floatNumber = 201.6f ?

μακρά roundFloat = Math.round ( floatNumber ) ?

το πρόγραμμα τώρα μπορεί να επεξεργαστεί την προκύπτουσα μεγάλη αξία με οποιοδήποτε τρόπο απαραίτητες
Η
εικόνων .

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα