Ανοίξτε Java πηγή προγράμματος σας . το αρχείο κώδικα σε ένα πρόγραμμα επεξεργασίας κειμένου στον υπολογιστή σας 2
Εισαγωγή του " Scanner " τάξη από το " util " της Java ( κοινής ωφέλειας) βιβλιοθήκη εισάγοντας την ακόλουθη γραμμή στο επάνω μέρος του αρχείου πηγαίου κώδικα : " java.util.Scanner εισαγωγής ? "
εικόνων 3
Εντοπίστε την περιοχή στον πηγαίο κώδικα σας όπου εσείς επιθυμείτε το πρόγραμμα να σταματήσει και να περιμένει το χρήστη να πατήσει το πλήκτρο "Enter " ή "Return " πλήκτρο στο πληκτρολόγιο . Αυτή η θέση θα πρέπει να είναι λίγο πριν από το μπλοκ του κώδικα που πρόκειται να εκτελεστεί όταν αυτό πιέζεται το πλήκτρο . Αφού ο χρήστης πατήσει το πλήκτρο , ο κώδικας θα συνεχιστεί στην επόμενη διαθέσιμη γραμμή του προγράμματος στο πρόγραμμα .
Η 4
Εισάγετε τις ακόλουθες γραμμές , προκειμένου , σε χωριστές γραμμές στο πλαίσιο του προγράμματός σας Java . Η πρώτη γραμμή δημιουργεί ένα νέο αντικείμενο ( ή πρωτοβάθμια) του σαρωτή με το όνομα " waitForKeypress "? Η δεύτερη γραμμή θα πει το χρήστη να πατήσει το πλήκτρο "Enter" ? Η τρίτη γραμμή θα περιμένει ο χρήστης να πατήσει το πλήκτρο "Enter " ή "Return " πλήκτρο στο πληκτρολόγιο , και η τέταρτη γραμμή , η οποία είναι ταυτόσημη με τη δεύτερη , θα συνεχίσει την εκτέλεση του προγράμματος στην επόμενη γραμμή : γραμμή 1 : " Scanner waitForKeypress = νέο σαρωτή ( System.in ) ? " γραμμή 2 : " System.out . print ( "Πιέστε το πλήκτρο enter για να συνεχίσετε " ) ? "? Γραμμή 3 : " waitForKeypress.nextLine ( ) ? " ? Γραμμή 4 : " waitForKeypress.nextLine ( ) ? "
5
Αποθηκεύστε σας Java πηγαίο κώδικα και re - compile με τον compiler της Java ( javac ) στο τερματικό του υπολογιστή σας .
Η 6
Εκτελέστε το πρόγραμμα και σημειώστε ότι το πρόγραμμα σταματά τώρα που έχετε τοποθετήσει τον κώδικα . Θα πρέπει να πατήσετε το κουμπί ή το "Enter " " Return" στο πληκτρολόγιό σας πριν από το πρόγραμμα προχωρά στην εκτέλεση του τμήματος κώδικα που επιθυμείτε να τρέξει μια φορά ένα από αυτά τα πλήκτρο.
Η
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα