Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> Προγραμματισμός Java

Πώς να κάνει ένα τρίγωνο σε Java

Java είναι μια γλώσσα προγραμματισμού υπολογιστών που έχει σχεδιαστεί για να επιτρέπει στους προγραμματιστές λογισμικού για να γράψει ένα πρόγραμμα μια φορά και τρέχει σε πολλαπλά λειτουργικά συστήματα , χωρίς να αλλάξετε τον κωδικό . Αυτή η ευελιξία έχει κάνει Java μία από τις πιο δημοφιλείς γλώσσες για αυτόνομες εφαρμογές , καθώς και εφαρμογές Web . Η Java είναι τόσο ευέλικτο όσο είναι ευέλικτο , επιτρέποντας στον προγραμματιστή να δημιουργήσει ένα αντικείμενο που μπορεί να καθορίσει , συμπεριλαμβανομένων κάθε είδους γεωμετρικά σχήματα . Τα πράγματα που θα χρειαστείτε
Υπολογιστών
Java compiler

Παρουσίαση Περισσότερες οδηγίες
Η 1

Εισαγωγή του AWT και swing πακέτα πριν από την κύρια κατηγορία . Κάντε το αυτό στον πηγαίο κώδικα σας με αυτές τις γραμμές : . .

Java.awt εισαγωγής * ?

Javax.swing εισαγωγής * ? 2

Δημιουργήστε έναν ορισμό κατηγορίας που ορίζει το τρίγωνο . Επεκτείνουν τον κύκλο swing JPanel . Εδώ είναι ένα παράδειγμα ? Θέσει αυτές τις γραμμές στον πηγαίο κώδικα σας , μετά τις δηλώσεις εισαγωγής στο Βήμα 1 :

δημόσια τάξη JavaTriangle επεκτείνει JPanel {

}
εικόνων 3

Παράκαμψη τη μέθοδο paintComponent να καθορίσει το τρίγωνο και αφήστε το πρόγραμμα να σχεδιάσετε το σχήμα . Δημιουργήστε έναν τύπο δεδομένων Διάσταση να αποθηκεύσετε το μήκος των σκελών του τριγώνου . Δημιουργία τύπων δεδομένων Point για να αποθηκεύσετε τη θέση των τριών κορυφών του τριγώνου . Δημιουργία δύο συστοιχίες ακέραιο, για να αποθηκεύσετε τις τιμές x και y του κάθε σκέλους τριγώνου . Δημιουργήστε έναν τύπο δεδομένων Πολύγωνο για να αποθηκεύσετε τις τιμές x και y ως ένα τρίγωνο . Βάλτε τις ακόλουθες γραμμές στο πηγαίο κώδικα σας , ανάμεσα στο άνοιγμα και το κλείσιμο αγκύλες του ορισμού κατηγορίας στο Βήμα 2 .

Προστατεύονται άκυρη paintComponent ( Graphics g ) {

super.paintComponent ( ζ ) ?

μέγεθος Διάσταση = this.getSize ( ) ?

Point στοιχείο 1 = νέο σημείο ( size.width /3 , ( 2 * size.height ) /3 ) ?

Point βαθμός2 = νέο σημείο ( size.width /2 , size.height /3 ) ?

Point POINT3 = νέο σημείο ( ( 2 * size.width ) /3 , ( 2 * size.height ) /3 ) ?

int [ ] x = { point1.x , point2.x , point3.x } ?

int [ ] y = { point1.y , point2.y , POINT3 . y } ?

Πολύγωνο τρίγωνο = νέα Πολύγωνο ( x , y , x.length ) ?

g.drawPolygon ( τρίγωνο) ?

}
Η 4

Δημιουργήστε την κύρια μέθοδο για να ξεκινήσει το πρόγραμμα , να δημιουργήσει και να εμφανίσει ένα πλαίσιο με το τρίγωνο . Υπόσταση ένα αντικείμενο JavaTriangle να κατασκευάσει ένα τρίγωνο. Δημιουργήστε ένα JFrame για να εμφανίσετε την κατασκευασμένη τρίγωνο . Βάλτε αυτόν τον κώδικα αμέσως μετά την παρένθεσης κλεισίματος της μεθόδου paintComponent , αλλά πριν από την καταληκτική κηδεμόνα του ορισμού κατηγορίας στο Βήμα 2 .

Δημόσια στατική άκυρη κύρια ( String [ ] args ) {

JavaTriangle τρίγωνο = νέα JavaTriangle ( ) ?

JFrame καρέ = νέα 100 ) ?

Frame.show ( ) ? }


5

Επιβεβαιώστε ότι ο πηγαίος κώδικας σας μοιάζει με αυτό :

java εισαγωγής . awt * ? .

javax.swing εισαγωγής * ? .

δημόσια τάξη JavaTriangle επεκτείνει JPanel {

προστατεύονται άκυρη paintComponent ( Graphics g ) {

super . paintComponent ( ζ) ?

μέγεθος Διάσταση = this.getSize ( ) ?

Point στοιχείο 1 = νέο σημείο ( size.width /3 , ( 2 * size.height ) /3 ) ?

Point βαθμός2 = νέο σημείο ( size.width /2 , size.height /3 ) ?

Point POINT3 = νέο σημείο ( ( 2 * size.width ) /3 , ( 2 * size.height ) /3 ) ?

int [ ] x = { point1.x , point2.x , point3.x } ?

int [ ] y = { point1.y , βαθμός2 . y , point3.y } ?

Πολύγωνο τρίγωνο = νέα Πολύγωνο ( x , y , x.length ) ?

g.drawPolygon ( τρίγωνο) ?

}

δημόσια στατική άκυρη κύρια ( String [ ] args ) {

JavaTriangle τρίγωνο = νέα JavaTriangle ( ) ?

JFrame καρέ = νέα 100 ) ?

Frame.show ( ) ? }


}
Η 6

μεταγλώττιση του κώδικα . Ονομάστε τον πηγαίο κώδικα JavaTriangle.java , στη συνέχεια, πληκτρολογήστε την εντολή : javac JavaTriangle.java
Η 7

Εκτελέστε το πρόγραμμα . Για να το κάνετε αυτό, πληκτρολογήστε : java JavaTriangle
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα