Γράψτε όλες τις ερωτήσεις οι δοκιμές θα καλύψει και τις κατηγορίες στις οποίες διαφορετικά αποτελέσματα θα πέσει . 2
Δημιουργήστε ένα πίνακα String που θα κρατήσει κάθε ένα από ερωτήσεις του τεστ προσωπικότητας σας . Προσθέστε μια άλλη διάσταση για την κατηγορία ερώτημα εάν οι ερωτήσεις σας θα σημειωθούν διαφορετικά. Χρησιμοποιήστε τη βασική σύνταξη του " String [ ] MyQuestionArray = new String [ n] ? ", Όπου " MyQuestionArray " είναι το όνομα του πίνακα σας ερωτήσεις εγχόρδων και " n" είναι ο αριθμός των ερωτήσεων , η δοκιμή θα περιλαμβάνει
με 3
Αντιστοιχίστε κάθε ερώτηση σε ένα στοιχείο του πίνακα , χρησιμοποιώντας την κατάλληλη παραγωγή της βασικής σύνταξης " MyQuestionArray [ n] = ' η ερώτησή μου " ? ", όπου" n " είναι το στοιχείο του πίνακα στον οποίο εκχωρείτε το ερώτηση . Να θυμάστε ότι οι αριθμοί στοιχείο ξεκινούν από το μηδέν , έτσι η πρώτη αποστολή στην ερώτησή σας θα μοιάζει με τη σύνταξη " MyQuestionArray [ 0 ] = ' Η ερώτησή μου " ? " . Και κάθε θέμα μετά την πρώτη θα αυξηθεί κατά ένα
Η 4
Δημιουργήστε το γραφικό διάταξη της αίτησής σας με ένα JLabel που θα κρατήσει το θέμα . Δηλώστε το JLabel με τη σύνταξη " JLabel MyQuestion ? ", Όπου " MyQuestion " είναι το όνομα που θα δώσει αυτό το JLabel στο πρόγραμμά σας στην περιοχή πάνω από οποιαδήποτε από τις μεθόδους σας σε τάξη το πρόγραμμά σας . Στην κατηγορία , χρησιμοποιήστε τη σύνταξη " MyQuestion = νέα JLabel ( MyQuestionArray [ n] ) ? " . Να τραβήξει κάθε ερώτηση " n" από την ερώτηση σειρά σας για να εμφανιστεί σε JLabel σας
5
Δημιουργήστε τα JRadioButtons ότι θα κρατήσει τις απαντήσεις ο εξεταζόμενος μπορεί να επιλέξει από , με τη σύνταξη " JRadioButton AnswerButton = νέα JRadioButton ( " answer " ) ? ", όπου " AnswerButton " είναι το μοναδικό όνομα που δίνετε σε αυτό το κουμπί απάντηση ένα "Απάντηση" είναι η απάντηση το κουμπί θα εκπροσωπήσει
Η 6
Προσθέστε το JButton που θα επιτρέψει στο χρήστη να υποβάλει τις απαντήσεις της για να σκοράρει με τη βασική σύνταξη » JButton SubmitAnswers = νέα JButton ( " Υποβολή ")? . ", όπου " SubmitAnswers " είναι η όνομα που θέλετε να δώσετε το κουμπί και "Υποβολή" είναι το κείμενο που θέλετε το κουμπί για να κρατήσει
Η 7
Προσθέστε ένα " ActionListener " το κουμπί με τη σύνταξη " SubmitAnswer.addActionListener ( αυτό) . ? " και η μέθοδος αυτό το κουμπί θα ενεργοποιήσει με μια δήλωση " " μέθοδο , με τη σύνταξη " actionPerformed δημόσια άκυρη actionPerformed ( ActionEvent ε) {
} ", όπου ο κώδικας για να αξιολογήσει και να σκοράρει απαντήσεις του χρήστη θα πάνε στο πλαίσιο του " { } " αυτής της μεθόδου .
8
Καθορίστε τις απαντήσεις του εξεταζόμενος παρέχεται με " αν " δηλώσεις που προκαλούν , αν ο χρήστης επιλέξει ένα συγκεκριμένο κουμπί . JRadioButtons χρησιμοποιούν μια μέθοδο που ονομάζεται " isSelected ( ) " που επιστρέφει μια δυαδική τιμή αληθής ή ψευδής . Έτσι, αν ένας χρήστης επιλέξει ένα συγκεκριμένο κουμπί , στη συνέχεια, τη δήλωση " AnswerButton.isSelected ( ) ", όπου " AnswerButton " είναι το όνομα του συγκεκριμένου πλήκτρου μπορείτε εξετάζουν θα ισοδυναμεί με αλήθεια . Κατά συνέπεια , βάζοντας την προαναφερθείσα δήλωση μέσα στην παρένθεση του "αν" κατάσταση θα προκαλέσει την ιδιαίτερη " αν " κατάσταση για να προκαλέσει , αν ο χρήστης επιλέξει αυτό το κουμπί .
Η 9
Βάλτε τον κατάλληλο κωδικό για να σκοράρει ένα συγκεκριμένο απαντήσει εντός " if", που θα ενεργοποιήσουν όταν ένα συγκεκριμένο κουμπί για μια συγκεκριμένη ερώτηση ενεργοποιείται .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα