Δημιουργήστε μια κλάση που θα χρησιμεύσει για να προετοιμαστεί και να ξεκινήσει πρωτογενή JFrame μας , όπως:
java.awt.Dimension εισαγωγής ?
java.lang.reflect.InvocationTargetException εισαγωγής ?
javax.swing.JFrame εισαγωγής ?
javax.swing.SwingUtilities εισαγωγής ?
δημόσια τελικό τάξη DirectionalKeyPressTester υλοποιεί εκτελέσιμη {
δημόσια στατική άκυρη κύρια ( String [ ] args ) ρίχνει InterruptedException , InvocationTargetException {
SwingUtilities.invokeAndWait ( νέα DirectionalKeyPressTester ( ) ) ?
}
@ Παράκαμψη
public void run () {
πλαίσιο = νέα JFrame ( " Directional KeyPress Tester " ) ?
frame.setSize ( νέα διάσταση ( 800 , 600 ) ) ?
frame.setVisible ( αλήθεια)?
}
ιδιωτικό πλαίσιο JFrame ?
} 2
Προσθέστε έναν ακροατή KeyEvent στην κορνίζα σας με τον παρακάτω κώδικα :
frame.addKeyListener ( νέα KeyListener ( ) {
@ Παράκαμψη
δημόσια άκυρη keyTyped ( KeyEvent ε) { }
@ Παράκαμψη
public void keyReleased ( KeyEvent ε) { }
@ Παράκαμψη
δημόσια άκυρη keyPressed ( KeyEvent ε) {
τελική int keycode = e.getKeyCode ( ) ?
διακόπτη ( keycode ) {
υπόθεση KeyEvent.VK_DOWN : {
System.out.println ( " ! Πατήσατε το κάτω βέλος " ) ?
σπάσει?
}
περίπτωση KeyEvent.VK_UP : {
System.out.println ( " ! Θα πατήσετε το επάνω βέλος " ) ?
σπάσει?
}
υπόθεση KeyEvent.VK_LEFT : {
System.out.println ( " ! Θα πατήσετε το αριστερό βέλος " ) ?
σπάσει?
}
περίπτωση KeyEvent.VK_RIGHT : {
System.out.println ( " ! Θα πατήσετε το δεξί βέλος " ) ?
σπάσει?
}
προεπιλογή: {
System.out.println ( " Πατήσατε κάποιο άλλο κλειδί : " + KeyEvent.getKeyText ( keycode ) ) ?
σπάσει?
}
} }
} ) ?
εικόνων 3
Μεταγλώττιση και εκτέλεση του προγράμματος . Ανάλογα με τα πλήκτρα που πατάτε , θα πρέπει να έχετε εξόδου παρόμοια με το ακόλουθο : !
Πατήσατε το Πάνω βέλος
Πατήσατε το κάτω βέλος
Πατήσατε το σωστό ! arrow
Πατήσατε το αριστερό βέλος
Πατήσατε κάποιο άλλο κλειδί : K
Πατήσατε κάποιο άλλο κλειδί : Άνω τελεία
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα