Δημιουργήστε μια κλάση που ονομάζεται " TestClass . " Αυτό θα επεκτείνει την κλάση JFrame και θα επιτρέψει τη δημιουργία ενός JFrame , το οποίο θα είναι το κύριο παράθυρο του GUI . Πληκτρολογήστε τον ακόλουθο κώδικα στο πρόγραμμα επεξεργασίας κειμένου σας : . .
Javax.swing εισαγωγής * ?
Java.awt εισαγωγής * ?
TestClas δημόσια τάξη επεκτείνει JFrame {
δημόσια TestClass ( ) { }
} 2
Δημιουργήστε μια μέθοδο που θα οδηγήσει σε ένα δοχείο και δύο ετικέτες . Πληκτρολογήστε τον ακόλουθο κώδικα στο πρόγραμμα επεξεργασίας κειμένου σας :
δημόσια Container δημιουργήσει ( ) {
JPanel mainPane = νέα JPanel ( ) ?
JLabel label = νέα JLabel ( " test1 Χρώμα " ) ?
label.setOpaque ( αλήθεια)?
label.setBackground ( Color.red ) ?
JLabel Label2 = νέα JLabel ( " Color mainPane ?
}
Ο κωδικός αυτός θα δημιουργήσει ένα JPanel που θα λειτουργεί ως το κύριο παράθυρο του GUI Μια ετικέτα που ονομάζεται " test1 Color" τότε δημιουργείται και το χρώμα του φόντου της βρίσκεται στο κόκκινο . με το " setBackground ( ) » μέθοδο. άλλη ετικέτα που ονομάζεται " test2 Color" έχει δημιουργηθεί , και το χρώμα του έχει οριστεί σε μπλε . των δύο σημάτων στη συνέχεια προστίθενται στο JPanel .
εικόνων 3
Δημιουργία . η κύρια μέθοδος Εισάγετε τον παρακάτω κώδικα στο πρόγραμμα επεξεργασίας κειμένου σας :
δημόσια στατική άκυρη κύρια ( String [ ] args ) {
JFrame καρέ = νέα JFrame ( " δοκιμή Color" ) ?
TestClass tc = νέα κώδικας δημιουργεί ένα νέο αντικείμενο TestClass και καλεί τη μέθοδο που δημιουργήσατε "Δημιουργία ( ) . « Μια νέα JFrame δημιουργείται και οι JPanel που περιέχει τις ετικέτες προστίθεται σε αυτό .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα