Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> Προγραμματισμός Java

Βασικές Κώδικες Java

Όπως και με οποιαδήποτε γλώσσα προγραμματισμού , η εκμάθηση Java είναι πιο αποτελεσματική όταν χρησιμοποιείτε παραδείγματα . Αντί ανάγνωση σχετικά με τη θεωρία , με την προβολή και μίμηση πραγματικά παραδείγματα κώδικα Java , οι αρχάριοι μπορούν να πάρουν τις δεξιότητες και τις έννοιες της γλώσσας . Η γλώσσα Java παρέχει ένα ευρύ φάσμα τύπων δεδομένων και αντικείμενο για την επίτευξη των καθηκόντων εφαρμογής . Με την πρώτη μαθαίνοντας τα βασικά στοιχεία σε οποιοδήποτε πρόγραμμα Java , θα σας εξοπλίσει με τις βασικές λεπτομέρειες . Στοιχεία δεδομένων μεταβλητές
Η

προγράμματα Java κατάστημα στις μεταβλητές . Για να δηλώσετε μια μεταβλητή και να εκχωρήσετε μια τιμή σε αυτό , τα προγράμματα μπορούν να χρησιμοποιήσουν την ακόλουθη σύνταξη κώδικα :

String MyWord = " μήλο" ?

Int myNumber = 3 ?

Η πρώτη γραμμή δημιουργεί μια μεταβλητή τύπου string . Αυτός ο τύπος δεδομένων αποθηκεύει μια ακολουθία χαρακτήρων κειμένου . Ο κώδικας εκχωρεί μια τιμή στη νέα μεταβλητή συμβολοσειράς από την επιχείρηση μετά τον τελεστή εκχώρησης , το οποίο είναι ένα ίσον . Η δεύτερη γραμμή κώδικα δημιουργεί και instantiates μια ακέραια μεταβλητή πρωτόγονο είδος . Ο τύπος εμφανίζεται για πρώτη φορά , στη συνέχεια, το όνομα της μεταβλητής , τότε η λειτουργία ανάθεση .
Εικόνων μέθοδο Μέθοδοι
Η

Ένα Java παρέχει μια σειρά από οδηγίες για να βοηθήσει με τη λειτουργία του προγράμματος . Οι προγραμματιστές μπορούν να χρησιμοποιήσουν μεθόδους που παρέχονται από μαθήματα γλώσσας Java , ή να δημιουργήσετε τις δικές σας προσαρμοσμένες μεθόδους . Ο κώδικας που ακολουθεί καλεί μια μέθοδο σε ένα αντικείμενο string :

myWord.length ( ) ?

Η μέθοδος αυτή επιστρέφει το μήκος μιας μεταβλητής συμβολοσειράς . Για να δημιουργήσετε προσαρμοσμένες μεθόδους , τα προγράμματα Java να χρησιμοποιήσετε την ακόλουθη σύνταξη :

public boolean tooLong ( String testText )

Αυτή είναι μια μέθοδος περίγραμμα . Ένα πρόγραμμα με αυτή τη μέθοδο μπορεί να περάσει μια μεταβλητή συμβολοσειράς σε αυτό ως μια παράμετρο , που λαμβάνει μια τιμή boolean σε αντάλλαγμα , υποδεικνύοντας αν η μεταβλητή είναι " πολύ μεγάλη" , σύμφωνα με κάποια απαίτηση, κατά την εφαρμογή . Για να καλέσετε τη μέθοδο από το εσωτερικό της ίδιας κατηγορίας , ένα πρόγραμμα μπορεί να χρησιμοποιήσει την ακόλουθη σύνταξη:

boolean isTooLong = tooLong ( MyWord ) ?

Η Μαθήματα

προγράμματα Java μπορούν να χρησιμοποιούν τυποποιημένες κατηγορίες γλώσσα προγραμματισμού Java, όπως σχοινιά , ή να δημιουργήσουν τις δικές τους τάξεις . Μια τάξη σε μια εφαρμογή Java ορίζει μια συγκεκριμένη περιοχή της ευθύνης εφαρμογής . Για παράδειγμα , σε μια εφαρμογή την εξυπηρέτηση των πελατών , μια τάξη μπορεί να μοντελοποιήσει τις λεπτομέρειες ενός μόνον πελάτη . Δηλώσεις Class σε Java αρχίζουν με την ακόλουθη σύνταξη περίγραμμα :

δημόσια τάξη Πελατών

Η τεχνική αυτή χρησιμοποιεί Αντικειμενοστρεφής ανάπτυξη , στην οποία οι διάφορες πτυχές της εφαρμογής χωρίζεται ανάμεσα σε μια ομάδα αντικειμένων , με κάθε τύπο αντικειμένου που ορίζεται με δήλωση τάξη .
εικόνων αντικείμενα
Η

προγράμματα Java μπορούν να δημιουργήσουν αντικείμενα για την εκτέλεση ειδικών καθηκόντων . Για παράδειγμα , για να δημιουργήσετε ένα αντικείμενο της κλάσης "Πελάτης" , ένα πρόγραμμα μπορεί να χρησιμοποιήσει την ακόλουθη σύνταξη:

Πελατών myCust = νέα Πελατών ( ) ?

Όταν ένα πρόγραμμα περιλαμβάνει μια δήλωση κλάσης , μπορεί να απαριθμήσει τις ιδιότητες και τις μεθόδους αντικείμενα της κλάσης θα έχουν . Αν η κατηγορία "Πελάτης" περιέχει μια μέθοδο που ονομάζεται " getName " για να επιστρέψετε το όνομα πελάτη, ο κωδικός μπορεί να καλέσει αυτή τη μέθοδο ως εξής :

String custName = myCust.getName ( ) ?
Η
Έλεγχος
Η

προγράμματα Java μπορεί να υπαγορεύσει τη ροή της εκτέλεσης με διάφορους τρόπους . Χρησιμοποιώντας όρους δοκιμές , τα προγράμματα μπορούν να ορίσουν διαφορετικές διαδικασίες ανάλογα με τις τιμές των μεταβλητών . Ο κώδικας που ακολουθεί δείχνει μια υπό όρους δοκιμής:

αν ( myWord.length ( ) > 0 )

Η δοκιμή αυτή ελέγχει αν η συγκεκριμένη μεταβλητή συμβολοσειράς έχει μήκος που είναι μεγαλύτερη από το μηδέν . Άλλες κοινές δομές περιλαμβάνουν βρόχους . Το ακόλουθο δείγμα δείχνει το περίγραμμα ενός βρόχος "for" :

για ( int i = 0 ? I

Ο κωδικός αυτός θα προκαλέσει ένα τμήμα της επεξεργασίας να εκτελέσει επανάληψη , επανάληψη μία φορά για κάθε χαρακτήρα στη συγκεκριμένη ακολουθία .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα