Βασικές Java δημιουργεί κώδικα που συνήθως είναι αναγνώσιμο . Επειδή η γλώσσα είναι υψηλού επιπέδου , περιλαμβάνει ένα καλό βαθμό αφαίρεσης και συνεπώς είναι προσβάσιμο σε άτομα που δεν ξέρουν πολλά για το υλικό του υπολογιστή . Το ακόλουθο παράδειγμα κώδικα δείχνει δήλωσης και instantiating μια μεταβλητή στη Java :
String ΤοΚείμενόΜου = " Λίγα λόγια " ?
Για να δηλώσετε μια μεταβλητή , ένα πρόγραμμα Java υποδεικνύει πρώτα τον τύπο , στην περίπτωση αυτή, μια συμβολοσειρά κειμένου , τότε το όνομα της μεταβλητής . Οι προγραμματιστές Java ενθαρρύνονται να χρησιμοποιούν ονόματα με σημασία για την παραγωγή αναγνώσιμο κώδικα . Για την υπόσταση της μεταβλητής , δίνοντας μια τιμή , το σύμβολο του ίσον φορέα ανάθεσης ακολουθείται από τη μεταβλητή αξία .
Εικόνων Ελέγχου
Η
Java παρέχει μια ποικιλία των δομών ελέγχου , επιτρέποντας προγραμματιστές να προσαρμόζουν τη ροή εκτέλεσης του προγράμματος . Το ακόλουθο δείγμα κώδικα δείχνει ένα " if", ακολουθούμενο από ένα " άλλο " δήλωση:
αν ( myText.length ( ) > 0 ) System.out.println ( " Το κορδόνι έχει το κείμενο σε αυτό " ) ?
άλλο System.out.println (" το πεδίο είναι κενό ")?
Αυτός ο κώδικας εκτελεί υπό όρους δοκιμής στη μεταβλητή συμβολοσειράς , γράφοντας ένα διαφορετικό μήνυμα στην κονσόλα εξόδου , ανάλογα με αν η δοκιμή επιστρέφει μια τιμή true ή false . Το ακόλουθο δείγμα κώδικα δείχνει ένα βρόχο :
για ( int i = 0 ? I System.out.print ( myText.charAt ( i ) ) ? . } επαναλαμβάνει Αυτός ο κώδικας μέσα από τους χαρακτήρες της σειράς, έτσι ώστε το περιεχόμενο του βρόχου εκτελείται μία φορά για κάθε χαρακτήρα , γράφοντας έξω στην κανονική έξοδο Java επιτρέπει στους προγραμματιστές να καθορίσουν τα τμήματα της επεξεργασίας που μπορεί να χρησιμοποιηθεί από άλλα σημεία μέσα σε ένα πρόγραμμα . Για παράδειγμα, εάν ένα πρόγραμμα πραγματοποιεί μια σειρά από βήματα πάνω από μία φορά , αυτά τα βήματα μπορούν να περιέχονται μέσα σε μια μέθοδο και ονομάζεται από εκεί , μειώνοντας την ποσότητα του κώδικα επανάληψης. Το ακόλουθο δείγμα κώδικα δηλώνει μια μέθοδο : public void printCharacters ( String Στο κείμενο ) { για ( int i = 0 ? I System.out.print ( theText.charAt ( i) ) ? } } Αυτός ο κώδικας περιέχει το string βρόχο χαρακτήρα εκτύπωσης, η οποία θα ήταν σκόπιμο, εάν η δομή αυτή επρόκειτο να είναι επαναλαμβάνονται μέσα στο πρόγραμμα . Για να καλέσετε τη μέθοδο σε μια μεταβλητή , τα προγράμματα θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν την ακόλουθη σύνταξη , περνώντας τη συμβολοσειρά ως παράμετρο μέθοδος : printCharacters ( ΤοΚείμενόΜου ) ? Java χρησιμοποιεί object-oriented ανάπτυξη . Αυτή είναι μια πρακτική κατά την οποία οι προγραμματιστές χωρίζουν τα συνολικά καθήκοντα της αίτησης μεταξύ των αντικειμένων . Η τεχνική αυτή είναι παρόμοια με τη δημιουργία μεθόδων για τη διεξαγωγή καλώς καθορισμένα στάδια επεξεργασίας , αλλά περιλαμβάνει τη δημιουργία δηλώσεις τάξη να καθορίζουν τη συμπεριφορά των αντικειμένων εφαρμογής . Η γλώσσα Java παρέχει κάποια μαθήματα που οι προγραμματιστές μπορούν να χρησιμοποιήσουν από προεπιλογή , αλλά μπορούν επίσης να δημιουργήσουν τα δικά τους . Ο κώδικας που ακολουθεί δείχνει το περίγραμμα ενός δήλωση της κλάσης : δημόσια τάξη Βοηθός Για να δημιουργήσετε ένα αντικείμενο αυτής της κλάσης , τα προγράμματα θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν τον ακόλουθο κώδικα : Βοηθός myHelper = νέα Assistant ( ) ?
Η
Η μεθόδους μέθοδοι
Η
Εικόνων Μαθήματα
Η έργα
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα