Java είναι μια αντικειμενοστραφής γλώσσα προγραμματισμού , πράγμα που σημαίνει ότι όλες οι πράξεις που ορίζονται από τα αντικείμενα και τις κλάσεις . Για μια επιχείρηση να πετύχει σε ένα αντικείμενο , πρέπει να σχετίζονται με αυτό το αντικείμενο ή μια συγκεκριμένη κατηγορία . Ορισμένες κατηγορίες επεκτείνουν τη λειτουργικότητα των άλλων κατηγοριών , αλλά να κρατήσει τις βασικές λειτουργίες της αρχικής κατηγορίας , η οποία είναι γνωστή ως κληρονομιά . Η βασική κλάση καλείται ο γονέας ή σούπερ κλάση , και η επέκταση κατηγορία είναι γνωστή ως η κλάση-παιδί .
Εικόνων Upcasting
Η
Upcasting εκχωρεί ένα παιδί να αντιταχθεί μια μεταβλητή της γονικό αντικείμενο . Αυτό επιτρέπει το αντικείμενο παιδί να τοποθετηθεί σε μια συλλογή δεδομένων με αμφιθαλή αντικείμενα, εφ 'όσον η συλλογή δεδομένων λαμβάνει το γονικό τάξη ως το χειριστή. Στη συνέχεια , αν η μεταβλητή καλεί μια μέθοδο που καθορίζεται από τη μητρική τάξη , η μέθοδος θα εκτελεστεί , η μητρική μέθοδο ή τη μέθοδο του παιδιού , αν το παιδί έχει παρακαμφθεί η μέθοδος της μητρικής
Παράδειγμα : .
Shape sh = νέα Circle ( ) ?
sh.draw ( ) ? //αν κλήρωση ( ) ορίζεται από Circle , αυτό θα εκτελέσει τη μέθοδο Circle και όχι το σχήμα του
εικόνων .
Downcasting
Η
Downcasting αναγκάζει μια μεταβλητή από ένα γονικό αντικείμενο να αντιμετωπίζεται σαν ένα αντικείμενο το παιδί . Για να downcast μια μεταβλητή , τοποθετήστε την κατηγορία που θέλετε να ρίχνει μέσα σε παρένθεση πριν από τη μεταβλητή να ρίχνει .
Upcasting ένα αντικείμενο απαιτεί χαμηλωμένα αν εξακολουθείτε να θέλετε να χρησιμοποιήσετε μια μέθοδο παιδί ή μεταβλητή , παρά την upCast . Για παράδειγμα :
Object o = new String ( "Hello" ) ? //UpCast
//String s1 = o.substring ( ) ? //Δεν θα συγκεντρώνουν
String s2 = ( ( String ) ιε) substring ( ) ? //θα συγκεντρώσει και θα τρέξει
εικόνων Παραδείγματα
Η
σε Java GUI προγραμματισμό Swing , οποιαδήποτε αντικείμενα που προορίζονται να αλληλεπιδρούν με το χρήστη πρέπει να έχει ένα ActionListener που συνδέονται με αυτό . Η ActionListener είναι μια διασύνδεση με μια ενιαία μέθοδο , actionPerformed ( ) . Ένας προγραμματιστής πρέπει να εφαρμόσει το περιβάλλον σε μια προσαρμοσμένη κατηγορία , και να καθορίσει τη φύση της δράσης που θα εκτελούνται όταν actionPerformed ( ) καλείται . Ανεξάρτητα από το πώς εφαρμόζεται η μέθοδος , ο χρήστης μπορεί να προσθέσει τον ακροατή σε ένα προκαθορισμένο αντικείμενο GUI απλά χρησιμοποιώντας το addActionListener μέθοδο ( ) , η οποία λαμβάνει κάθε παιδί του ActionListener ως παράμετρος .
Εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα