Με απλά λόγια , ο σχολιασμός αποτελεί μέσο για την προσθήκη συμπληρωματικών πληροφοριών - επίσης γνωστό ως μετα-δεδομένα - στο πρόγραμμά σας σχετικά με τη σχολιασμένη στοιχείο. Αυτή η πληροφορία μπορεί να είναι τόσο απλό όσο ένα σημείωμα με την πατρότητα ή κάτι τόσο σύνθετο όσο συνδέοντας ένα πεδίο με μια στήλη βάσης δεδομένων . Οι σχολιασμοί μπορεί να αντιμετωπιστεί με έναν από τους τρεις τρόπους : με την παραμονή μόνο στο αρχικό πηγαίο κώδικα , όπου είναι γενικά ορατό μόνο σε άλλους προγραμματιστές ? Με το να συγκεντρώνονται εντός του bytecode , όπου δεν είναι διαθέσιμες για επεξεργασία εκτέλεσης , αλλά είναι διαθέσιμα σε προγράμματα που χρησιμοποιούν τα αρχεία class ? και να καταρτίζονται έτσι ώστε η πληροφορία φορτώνεται κατά το χρόνο εκτέλεσης , ώστε το πρόγραμμα να εκτελείται μπορεί να έχει πρόσβαση
εικόνων Γιατί απαιτούν Λεπτομέρειες σχολιασμού σε Runtime
Η
Επειδή . ; ένας προγραμματιστής μπορεί να συμπεριλάβει συμπληρωματικές πληροφορίες σχετικά με ένα στοιχείο , που έχει τις πληροφορίες αυτές κατά το χρόνο εκτέλεσης μπορεί να επιτρέψει σε ένα πρόγραμμα για να ενεργήσει με διαφορετικό τρόπο για αυτό το στοιχείο χωρίς να απαιτείται απαραίτητα ότι οι πληροφορίες για την κατάρτιση ( ή ακόμα και λειτουργίας ) . Για παράδειγμα , σκεφτείτε ένα σχόλιο που συσχετίζει ένα πεδίο με μια στήλη βάσης δεδομένων? Ίσως θα δούμε κάτι σαν αυτό :
@ DBField ( " ΟΝΟΜΑ " )
ιδιωτικό Όνομα String ?
Κατά τη διάρκεια της εκτέλεσης , το πρόγραμμα θα μπορούσε να διαβάσει αυτές τις πληροφορίες και να συνειδητοποιήσει ότι πρέπει να συμπληρώσετε αυτό το πεδίο με βάση το περιεχόμενο της στήλης ( χορηγήθηκαν , θα πρέπει, επίσης, τραπέζι και σειρά πληροφοριών ) . Αυτό θα επιτρέψει επίσης στο χρήστη να γράφει , για παράδειγμα , μια γενική ρουτίνα χειρισμού δεδομένων που βασίζεται σε σχολιασμούς και δεν χρειάζεται πολύ εξειδίκευση για κάθε κατηγορία .
Η Java Πώς σχολιασμοί παραβλέπονται
Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως , υπάρχουν τρεις τρόποι για τον compiler να χειριστεί ένα σχολιασμό συναντήσει στον κώδικα : από τη διάλυση της ( και ως εκ τούτου αυτό αφήνοντας μόνο στον κώδικα ) , με τη συγκέντρωση το στο bytecode και με την κατάρτιση το στο bytecode με τις πληροφορίες που απαιτούνται για να φορτώσει κατά το χρόνο εκτέλεσης . Η δεύτερη επιλογή - να καταρτιστεί το στο bytecode (χωρίς φόρτωση κατά το χρόνο εκτέλεσης ) - είναι η προεπιλογή για όλους τους σχολιασμούς , έτσι εκτός αν ορίζεται διαφορετικά , ένα σχόλιο δεν θα είναι διαθέσιμα κατά το χρόνο εκτέλεσης . Ωστόσο , προσδιορίζοντας αυτό είναι εξαιρετικά απλό, αν έχετε πρόσβαση στον πηγαίο κώδικα του σχολιασμού του . Απλά προσθέστε ένα επιπλέον σχόλιο για τον ορισμό σχόλιο:
@ Διατήρηση ( RetentionPolicy.RUNTIME )
δημόσια @ interface MyAnnotation ...
εικόνων Χρήση του σχολιασμού σε Runtime
Η
Αφού έχετε εξασφαλίσει το σχόλιο είναι διαθέσιμα κατά το χρόνο εκτέλεσης , τη χρήση του είναι εξαιρετικά απλή . Υποθέτοντας ότι έχετε ένα σχολιασμό που ονομάζεται " Συγγραφέας" με μια τιμή συμβολοσειράς , μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον ακόλουθο κώδικα για να βεβαιωθείτε ότι έχετε πρόσβαση runtime στο σχολιασμό :
τελική Συγγραφέας Συγγραφέας = MyClass.class.getAnnotation ( Author. class ) ?
System.out.println ( author.value ( ) ) ?
Στην περίπτωση αυτή , MyClass θα δηλωθεί ως εξής :
@ Συγγραφέας ( " John Doe " )
δημόσια τάξη MyClass ...
Όταν εκτελέσετε τις παραπάνω γραμμές , θα πρέπει να πάρετε την τιμή για το σχολιασμό ( " John Doe ", στην προκειμένη περίπτωση) στην κονσόλα .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα