Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> Προγραμματισμός Java

Πώς να αλλάξετε ένα 0 σε 1 σε έναν κώδικα Java για κλάσματα

Αλλαγή 0 σε 1 στον παρονομαστή του κλάσματος βοηθά στην αποφυγή μιας διαίρεση με το μηδέν λάθος στο πρόγραμμά σας Java . Σε ένα κλάσμα , όπως " 2/3, « ο αριθμός 2 είναι ο αριθμητής και ο αριθμός 3 είναι ο παρονομαστής . Διαιρώντας με το 0 απροσδιόριστη στα μαθηματικά . Ο παρονομαστής δεν μπορεί να είναι 0 και , αν είναι , να το αλλάξετε σε 1 ή να ζητήσει νέα είσοδο . Οδηγίες
Η

1 Ανοίξτε το αρχείο Java σας σε έναν επεξεργαστή κειμένου , όπως το Eclipse , Netbeans ή JBuilder Χ. 2

Εισαγωγή του I /O namespace για να καταστεί δυνατή η πρόσβαση στο " readline " λειτουργία με την προσθήκη του κώδικα στο επάνω μέρος του αρχείου σας :

java.io. εισαγωγής * ?
εικόνων 3

Ανάκτηση ενός αριθμητή και παρονομαστή την αξία από το χρήστη την προσθήκη του κώδικα στην λειτουργία σας :

BufferedReader buffread = νέα BufferedReader ( νέα InputStreamReader ( System.in ) ) ?

String αριθμητή = null?

String παρονομαστή = null?

int num = 0 ?

int den = 1 ?

System.out.print ( " Enter αριθμητής του κλάσματος είναι : " ) ?

αριθμητής = buffread.readLine ( ) ?

System.out.print ( "\\ nΕισαγάγετε τον παρονομαστή του κλάσματος του : " ) ?

παρονομαστή = buffread.readLine ( ) ?
Η 4

Μετατρέψτε την είσοδο του χρήστη από ένα String σε έναν ακέραιο αριθμό με την προσθήκη του κώδικα :

num = Integer.parseInt ( αριθμητής) ?

den = Integer.parseInt ( παρονομαστής ) ?

5

Ελέγξτε αν ο παρονομαστής είναι ίση με 0 και , αν ναι , αντικαταστήστε το με 1 με την προσθήκη του κώδικα :

αν ( den == 0 ) den = 1 ?

6

Αποθηκεύστε το αρχείο , την κατάρτιση και την εκτέλεση του προγράμματος για την αλλαγή ενός παρονομαστή 0-1 .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα