Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> Προγραμματισμός Java

Κρυμμένα αντικείμενα σε Java

" . Αντικειμένων " Η γλώσσα προγραμματισμού Java είναι χτισμένο γύρω από τους προγραμματιστές να είναι σε θέση να σχεδιάσει και να χειραγωγήσουν τις δομές δεδομένων που ονομάζεται Χρήση αντικειμένων επιτρέπει στους προγραμματιστές να δημιουργούν επαναχρησιμοποιήσιμα τμήματα του κώδικα για διάφορους σκοπούς , στη συνέχεια επεξεργάζεται και επεκτείνουν τη λειτουργικότητα του εν λόγω κώδικα για ακόμα πιο συγκεκριμένους σκοπούς. Είναι στην ειδικότητα της λειτουργικότητας των κατηγοριών που αντιτίθεται συμφωνία με την έννοια της απόκρυψης . Αντικείμενα
Η

Οι δομές δεδομένων που δίνουν αντιρρήσεις προσανατολισμένη γλώσσες , όπως η Java , το όνομά τους έχουν δύο μορφές : Το πρότυπο αντικείμενο που ονομάζεται « τάξη» και η εφαρμογή του εν λόγω προτύπου που ονομάζεται " παράδειγμα . "Κάθε περίπτωση ενός συγκεκριμένου αντικειμένου λειτουργίες σύμφωνα με τον κωδικό που προβλέπεται στο αρχείο τάξη , αλλά σε κάθε περίπτωση είναι μια αυτόνομη μονάδα με τη δική σας μεταβλητή αξίες της και διακριτή κατανομή μνήμης . Αυτή η δυνατότητα δημιουργίας πολλαπλών λειτουργούν ανεξάρτητα αντίγραφα μιας κατηγορίας είναι αυτό που κάνει αντικειμενοστρεφούς προγραμματισμού τόσο χρήσιμο .
Εικόνων Κληρονομικότητα
Η

Μαθήματα μπορεί να είναι είτε μια μοναδική και αυτοδύναμες αρχείο , ή οι προγραμματιστές μπορούν να δημιουργήσουν εξειδικευμένες " υπο-κατηγορίες " για να επεκταθεί σε μια δεδομένη βασική λειτουργικότητα τάξεις » . Όταν ένας προγραμματιστής δηλώνει μια κατηγορία θα επεκτείνει την άλλη κατηγορία , θα " κληρονομήσει " όλο τον κώδικα από την τάξη που εκτείνεται , γνωστή ως κατηγορία «μητρική» . Εξαιτίας αυτού , ο προγραμματιστής μπορεί να γράψει κώδικα στην τάξη , σαν να είχε αντιγραφεί σε κάθε γραμμή κώδικα από τη μητρική τάξη στην υποκατηγορία , αλλά δεν έχουν πραγματικά να γράψω όλα αυτά έξω? Java συνδέει αυτόματα τον κώδικα στην πατρική κλάση για η υποκατηγορία .

Η Class Versus Πρωτοδικείο μέθοδοι
Η

Οι επιμέρους λειτουργίες μέσα σε ένα αντικείμενο που είναι γνωστό ως " μεθόδους . " Αν τα αντικείμενα είναι αυτόνομες μονάδες , που εξακολουθούν να κατεβαίνουν από τα ίδια πρότυπα της κατηγορίας. Έτσι Java θα αναγνωρίσουν ότι οι περιπτώσεις αντικείμενο εξακολουθεί να κατεβαίνουν από ένα συγκεκριμένο πρότυπο . Αυτό επιτρέπει στους προγραμματιστές να χρησιμοποιήσουν αντικείμενα σε έναν από τους δύο τρόπους : Είτε καλώντας εξειδικευμένων λειτουργιών μιας αυτόνομης περίπτωση που θα χειριστεί ή να επιστρέψουμε τα δεδομένα που είναι ειδικά για εκείνη την περίπτωση , ή να καλέσετε συναρτήσεις που επιστρέφουν ή να χειριστείτε τα δεδομένα από κάθε εμφάνιση μιας συγκεκριμένης κατηγορίας εντός ενός προγράμματος . Χρησιμοποιώντας ένα αντικείμενο στο πλαίσιο της μόνο η ίδια συνεπάγεται καλώντας μια μέθοδο παράδειγμα , και χρησιμοποιώντας ένα αντικείμενο στο πλαίσιο του κάθε αντικειμένου του είδους περιλαμβάνει την κλήση μιας μεθόδου τάξη .
Εικόνων απόκρυψη Versus Υπερισχύουσες
Η

απόκρυψη με αντικείμενα είναι το αντιστάθμισμα για επιτακτικούς με τα αντικείμενα . Παρακάμπτοντας με αντικείμενα είναι όταν μια λειτουργία σε μια υπο - κατηγορία με το ίδιο όνομα ως συνάρτηση της μητρικής κλάσης υποσκελίζει τη λειτουργία από την τάξη τους γονείς . Έτσι , όταν η λειτουργία καλείται από την υπο-τάξη , το πρόγραμμα εκτελεί τη λειτουργία από την υπο-κατηγορία . Αυτό συμβαίνει αυτόματα . Κρύβοντας με αντικείμενα αντιμετωπίζει επίσης το θέμα των πολλαπλών λειτουργιών με το ίδιο όνομα σε ταξική γραμμή της κληρονομιάς . Ωστόσο , ενώ π.χ. οι μέθοδοι αυτόματα θα υπερισχύουν λειτουργίες που βρίσκονται υψηλότερα στην αλυσίδα της κληρονομικότητας , Java θα εκτελέσει τη μέθοδο από τη γραμμή της κληρονομικότητας ότι ο προγραμματιστής ζητά συγκεκριμένα και κρύβει τις μεθόδους με το ίδιο όνομα από τα επίπεδα κληρονομιά αυτόματα ο χρήστης δεν καλούν .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα