εφαρμογές Java ωφεληθούν από τις πρότυπες βιβλιοθήκες για τη δημιουργία στοιχεία διεπαφής χρήστη . Το Swing και AWT ( Abstract Window Toolkit ) βιβλιοθήκες παρέχουν τα μέσα για τη δημιουργία εφαρμογών GUI , συμπεριλαμβανομένων των ελέγχων κτίριο των χρηστών και την ανίχνευση γεγονότων . Όταν μια εφαρμογή GUI τρέχει , χτίζει το ορατό περιβάλλον , παρουσιάζει αυτό το χρήστη , τότε περιμένει για την αλληλεπίδραση του χρήστη . Οι προγραμματιστές μπορούν να αναθέσει Java για να ακούσετε για τους χρήστες αλληλεπιδρούν με συγκεκριμένα στοιχεία , καθώς και την εφαρμογή του κώδικα για να εκτελέσει , όταν αυτή η αλληλεπίδραση δεν θα συμβεί.
Εικόνων Ακροατές Event
Η
Σε εφαρμογές Java , ακροατές εκδήλωση επιτρέπουν στα προγράμματα να ανιχνεύσει την αλληλεπίδραση των χρηστών έτσι ώστε η επεξεργασία μπορεί να προσαρμοστεί σε αυτό . Όταν προγραμματιστές να δημιουργήσουν τις οπτικές και interactive στοιχεία σε μια εφαρμογή με τη χρήση των Swing και AWT πόρων , μπορούν να αποδίδουν ακροατές εκδήλωση για καθένα από αυτά . Κάθε στοιχείο που το πρόγραμμα πρέπει να ανιχνεύει την αλληλεπίδραση του χρήστη πρέπει να έχει ένα ακροατής εκδήλωση που επισυνάπτονται σε αυτήν . Το ακόλουθο δείγμα κώδικα Java υποδεικνύει τη δημιουργία ενός στοιχείου διεπαφής χρήστη και την προσάρτηση ενός ακροατή να :
JButton myButton = νέα JButton ( "Hit me" ) ? MyButton.addActionListener ( αυτή)?
η εντολή αυτή Java για να ακούσετε για το χρήστη κάνοντας κλικ στο κουμπί .
Η Ανταπόκριση στις δράσεις
Η
Όταν εφαρμογές Java ανιχνεύουν την αλληλεπίδραση του χρήστη με ένα στοιχείο , την επεξεργασία κώδικα πηδά αυτόματα με τη μέθοδο actionPerformed . Τα προγράμματα περιλαμβάνουν αυτή τη μέθοδο μέσα οποιεσδήποτε τάξεις που υλοποιεί τη διεπαφή ActionListener . Η μέθοδος actionPerformed παίρνει μια παράμετρος που αντιπροσωπεύει ένα αντικείμενο ActionEvent . Αυτό το αντικείμενο αντιπροσωπεύει το χρήστη γεγονός που έχει συμβεί , παρέχει το πρόγραμμα με την ικανότητα να ανταποκριθεί κατά τρόπο που να ανταποκρίνεται στις συγκεκριμένες ενέργειες από τον χρήστη .
Εικόνων εύρεση της πηγής
Η
για να ανταποκριθεί σωστά στην αλληλεπίδραση του χρήστη , εφαρμογές Java πρέπει να καθορίσουν την πηγή του οποιαδήποτε γεγονότα που συμβαίνουν . Εάν μια διεπαφή χρήστη περιέχει πολλαπλά διαδραστικά στοιχεία , τα οποία έχουν όλα ακροατές που συνδέονται με αυτά , ένα συμβάν μπορεί να έχει προκληθεί από οποιοδήποτε από αυτά. Το ακόλουθο δείγμα κώδικα Java παρουσιάζει ένα περίγραμμα της μεθόδου actionPerformed με πρόσθετη επεξεργασία για να καθορίσουν την πηγή εκδήλωσης :
public void actionPerformed ( ActionEvent ε) { Object theSource = e.getSource ( ) ? }
Μετά το πρόγραμμα καθορίζει ποια συστατικό χρήστη interface ρίχνει την εκδήλωση , μπορεί να υπαγορεύσει τη συγκεκριμένη επεξεργασία για να πραγματοποιήσει , έτσι ώστε η εφαρμογή ανταποκρίνεται στην αλληλεπίδραση του χρήστη με τον κατάλληλο τρόπο .
Η
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα