εισαγωγή τους απαραίτητους πόρους Java για τη διαδικασία εισόδου σας . Προσθέστε την ακόλουθη δήλωση στην κορυφή του αρχείου Java τάξη σας , την εισαγωγή των κατ 'αποκοπή πόρων Java για είσοδο και έξοδο :
java.io. εισαγωγής * ?
Για να χρησιμοποιήσετε την κλάση Scanner , θα πρέπει , επίσης, να εισαγάγετε το αρχείο κατηγορίας για αυτό, οπότε προσθέστε την ακόλουθη πρόσθετη δήλωση εισαγωγής :
java.util.Scanner εισαγωγής ?
Μόλις το πρόγραμμά σας έχει αυτές τις κατηγορίες που εισάγονται , μπορείτε να δημιουργήσετε αντικείμενα να διενεργεί πράξεις εισαγωγής που επιθυμείτε. 2
Δημιουργία προσπαθήσουμε και να πιάσει μπλοκ να αναλάβει τη φροντίδα των τυχόν εξαιρέσεων εισόδου που μπορεί να προκύψουν . Όταν τα προγράμματα Java σας να διαβάσει δεδομένα από μια εξωτερική πηγή , υπάρχει κίνδυνος απρόβλεπτων λάθη , όπως ένα αρχείο δεν είναι εκεί που πρέπει να είναι ή να μην έχει τη σωστή περιεκτικότητα σε αυτό . Για το λόγο αυτό , θα πρέπει να συμπεριλαμβάνουν τον κώδικα επεξεργασίας εισόδου σας μέσα σε ένα μπλοκ try , μετά από αυτό με ένα μπλοκ των αλιευμάτων για την αντιμετώπιση εξαιρέσεων , ως εξής :
try { //προσπαθήσει να πραγματοποιήσει τις διαδικασίες εισόδου εδώ } αλιευμάτων ( IOException IOException ) { System.out.println ( ioException.getMessage ( ) ) ? }
Εάν το πρόγραμμα δεν ρίξει μια εξαίρεση , ο κώδικάς σας θα γράψετε τα στοιχεία έξω στην κανονική έξοδο
Η <. br > 3
Υπόσταση τις τάξεις εισόδου και σαρωτή για τη λειτουργία σας . Για να χρησιμοποιήσετε ένα αντικείμενο Scanner , θα πρέπει πρώτα να δημιουργήσετε FileReader και BufferedReader αντικείμενα . Προσθέστε τον ακόλουθο κώδικα μέσα στο μπλοκ try σας, δημιουργώντας ένα στιγμιότυπο της κλάσης FileReader και περνώντας το όνομα και τη θέση του δικού σας αρχείου ως παράμετρο :
FileReader fileRead = νέα FileReader ( " yourfile.txt " ) ?
Προσθέστε την ακόλουθη γραμμή , δημιουργώντας ένα στιγμιότυπο της κλάσης BufferedReader , περνώντας FileReader παράδειγμα σας, ως παράμετρο :
BufferedReader buffRead = νέα BufferedReader ( fileRead ) ?
Δημιουργία ένα στιγμιότυπο της κλάσης Scanner , περνώντας το αντικείμενο BufferedReader σας , ως εξής :
Scanner FileScan = νέο σαρωτή ( buffRead ) ?
το πρόγραμμά σας είναι τώρα έτοιμο να διαβάσει και να επεξεργαστεί το περιεχόμενο της αρχείο .
Η 4
Χρησιμοποιήστε ένα βρόχο while να επεξεργαστεί το περιεχόμενο του αρχείου σας . Ο σαρωτής μπορεί να διαβάσει το αρχείο σας σε ενότητες , έτσι θα πρέπει να συνεχίσετε την ανάγνωση μέχρι να εξαντληθούν το αρχείο . Προσθέστε την ακόλουθη δομή βρόχου περίγραμμα μέσα στο μπλοκ try σας , στη γραμμή μετά τη δημιουργία αντικειμένου σαρωτή σας :
ενώ ( fileScan.hasNext ( ) ) { //διάβαζε τα περιεχόμενα του αρχείου εδώ } //κλείστε το scannerfileScan . close ( ) ?
Αυτός ο βρόχος θα κρατήσει μέχρι την εκτέλεση του σαρωτή έχει διαβάσει όλα τα περιεχόμενα του αρχείου . Μέσα στο βρόχο , μπορείτε να προσθέσετε την επεξεργασία για να σαρώσει κάθε στοιχείο των δεδομένων στο αρχείο . Μόλις τελειώνει βρόχο , ο σαρωτής έχει κάνει τη δουλειά του , ώστε να μπορείτε να το κλείσετε .
5
Διαβάστε το περιεχόμενο του αρχείου σας με τη χρήση του σαρωτή . Η κλάση Scanner σας δίνει μια σειρά από επιλογές από την άποψη του πώς θα επεξεργαστεί το περιεχόμενο του αρχείου σας . Μπορείτε να διαβάσετε το αρχείο μία γραμμή κάθε φορά , ή μπορεί να διαβάσει και μόνο bytes και αριθμούς , με διάφορες αριθμητικές τύπους που υποστηρίζονται . Για να διαβάσετε το αρχείο σε μεμονωμένες γραμμές , προσθέστε τον ακόλουθο κώδικα εντός του βρόχου while : String nextLine = fileScan.nextLine ( ) ?
Αυτός ο κωδικός αποθηκεύει μια ενιαία γραμμή από το αρχείο σε μια μεταβλητή String κάθε φορά που τα εκτελεί βρόχο . Μπορείτε να πραγματοποιήσει ό, τι εργασίες θα πρέπει να χρησιμοποιούν το περιεχόμενο του αρχείου εντός του βρόχου while . ( Βλ. παραπομπές 1 , 2 )
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα