Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> Προγραμματισμός Java

Πώς να μετατρέψετε ServletInputStream να FileInputStream

Η γλώσσα προγραμματισμού Java είναι αντικειμενοστραφής . Τα αντικείμενα είναι αφηρημένες οντότητες που κατέχουν ένα κράτος και μια συμπεριφορά , και είναι χτισμένο από το σχέδιο - όπως τον κλάδο . Ένα πλεονέκτημα του object-oriented γλώσσες είναι ότι σας επιτρέπουν να αξιοποιήσει προηγουμένως γραπτή κατηγορίες λογισμικού χρησιμοποιώντας κληρονομιάς . Δύο διαφορετικές κατηγορίες που κληρονομούν την ίδια κλάση βάσης μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να μετατρέψει εύκολα από μία κατηγορία στην άλλη. Για παράδειγμα , η ServletInputStream και FileInputStream δύο κληρονομούν την τάξη InputStream . Μπορείτε να μετατρέψετε τα δεδομένα από το ένα ρεύμα στο άλλο με την αντιμετώπιση αυτών των κατηγοριών ως μητρική τους τάξη , InputStream . Τα πράγματα που θα χρειαστείτε
Java Software Development Kit με NetBeans ολοκληρωμένο περιβάλλον ανάπτυξης ( IDE ) Bundle ( βλ. Πόρων )
Η Εμφάνιση Περισσότερες οδηγίες
Η

1 Τοποθετήστε το NetBeans IDE πατώντας στο εικονίδιο του προγράμματος. Όταν τα φορτία του προγράμματος , πλοηγηθείτε στο " New /New Project" και επιλέξτε " Java Application " από τη λίστα στα δεξιά της οθόνης . Ένα νέο αρχείο πηγαίου κώδικα εμφανίζεται στον επεξεργαστή κειμένου NetBeans . Το αρχείο πηγαίου κώδικα περιέχει μια κενή κύρια μέθοδο . 2

Προσθέστε τις ακόλουθες γραμμές για την κύρια μέθοδο . Αυτές οι γραμμές επιχειρήσετε να ανοίξετε ένα αρχείο χρησιμοποιώντας ένα μπλοκ "try /catch " . Αν υπάρχει κάποιο σφάλμα , το πρόγραμμα θα σταματήσει και να ρίξει μια εξαίρεση . Γράψτε τα ακόλουθα μέσα στις αγκύλες της κύριας μεθόδου :

try { FileInputStream fis = νέα FileInputStream ( " filename.txt ")? ConvertStreams ( FIS ) ? } Αλιευμάτων ( Εξαίρεση ε ) { }

Η 3

Δημιουργήστε μια νέα μέθοδο εκτός από τις αγκύλες της κύριας μεθόδου . Η μέθοδος αυτή θα μετατρέψει κάθε τάξη που κληρονομεί την κλάση InputStream , όπως ServletInputStream και FileInputStream . Γράψτε την ακόλουθη υπογραφή μέθοδο :

δημόσια στατική άκυρη convertStreams ( InputStream in) { }
Η 4

Δημιουργήστε ένα μπλοκ "try /catch " μέσα στις αγκύλες της μεθόδου " convertStreams . " Αφήστε αυτά τα κενά για τώρα , όπως:

try { } αλιευμάτων ( Εξαίρεση ε ) { }
5

Δημιουργήστε μια" StringBuilder " αντικείμενο μέσα στο « προσπαθούν » μπλοκ και το όνομα αυτό " . ρυθμιστικό " Αυτό θα αποθηκεύσει τα στοιχεία που βρέθηκαν στην κατηγορία InputStream και αφήστε το να το έξοδο στην κονσόλα ή στο άλλο ρεύμα

StringBuilder buffer = νέα StringBuilder ()? .
Η 6

αναγνωρίσει μια ακέραια μεταβλητή που θα σας βοηθήσουν να διαβάσετε την InputStream . Η μέθοδος ", διάβαζε" της τάξης InputStream επιστρέφει μια τιμή μεγαλύτερη από -1 , όταν υπάρχουν περισσότεροι χαρακτήρες στο ρεύμα . Μπορείτε να ελέγξετε την τιμή του χαρακτήρα χρησιμοποιώντας την ακόλουθη ακέραια μεταβλητή :

int ch ?
Η 7

Δημιουργία βρόχος "while" που επαναλαμβάνεται εφ 'όσον υπάρχουν χαρακτήρες αριστερά στην ρεύμα . Μπορείτε να δοκιμάσετε την έξοδο της μεθόδου " διαβάσει " σαν αυτό :

while ( ( ch = in.read ( ) ) > -1 ) { }
8

Προσθέστε οποιοδήποτε χαρακτήρα που απαντώνται στο ρεύμα προς τη μεταβλητή " ρυθμιστικό ", τοποθετώντας την ακόλουθη γραμμή μέσα στις αγκύλες του βρόχου while :

buffer.append ( ( char ) ch ) ?
Η 9

Κλείστε το ρεύμα γράφοντας την ακόλουθη γραμμή κώδικα αμέσως μετά την βρόχος "while" :

in.close ( ) ?

10

Εκτυπώστε τα περιεχόμενα του InputStream στο έξοδος παράθυρο κονσόλας γράφοντας την ακόλουθη γραμμή κώδικα :

System.out.println ( buffer.toString ( ) ) ?

11

Πατήστε το πλήκτρο "Play" πράσινο να εκτελέσει το προγράμματος . Ένα " FileInputStream " δημιουργείται και ανοίγει ένα αρχείο με το όνομα " filename.txt . " Το ρεύμα περνά σε μια μέθοδο που αναμένει " InputStream " και εκτυπώνει όλους τους χαρακτήρες στο αρχείο . Μπορείτε να περάσετε οποιαδήποτε κλάση που κληρονομεί " InputStream , " όπως " ServletInputStream . "
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα