Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> Προγραμματισμός Java

Πώς να καλέσετε μια μέθοδο Boolean σε Java σε άλλη κατηγορία

Όταν γράφετε εφαρμογές σε Java , μπορείτε να κάνετε χρήση της λειτουργικότητας που παρέχεται από τις κατηγορίες . Αυτό περιλαμβάνει την κλήση των μεθόδων που εμφανίζονται σε άλλες δηλώσεις τάξης μέσα στο πρόγραμμά σας, ή μέσα σε βιβλιοθήκες κώδικα που χρησιμοποιείτε . Για να καλέσετε μια μέθοδο στην άλλη κατηγορία , θα πρέπει πρώτα να δημιουργήσετε ένα παράδειγμα αντικειμένου της εν λόγω κατηγορίας . Μπορείτε στη συνέχεια να καλέσει τη μέθοδο σε αυτή την περίπτωση . Αν η μέθοδος επιστρέφει μια τιμή boolean τύπος , μπορείτε να αποθηκεύσετε αυτό σε μια boolean μεταβλητή ή να το χρησιμοποιήσετε άμεσα . Οδηγίες
Η 1

Δημιουργήστε ένα αντικείμενο της κλάσης που περιέχει το boolean μέθοδο . Το ακόλουθο δείγμα κώδικα δείχνει τη δημιουργία ενός αντικειμένου :

UsefulHelper uHelp = νέα UsefulHelper ( ) ?

Alter το όνομα της κλάσης που ταιριάζουν σε αυτό που προσπαθείτε να χρησιμοποιήσετε . Μπορείτε να επιλέξετε οποιοδήποτε όνομα μεταβλητής που σας αρέσει , αλλά βοηθάει αν έχετε επιλέξει έναν που έχει νόημα στο πλαίσιο του προγράμματός σας . Η μέθοδος constructor για την κλάση που χρησιμοποιείτε μπορεί επίσης να απαιτεί παραμέτρους , όπως στο ακόλουθο παράδειγμα αλλαγμένη :

UsefulHelper uHelp = νέα UsefulHelper ( "Διαχειριστής" ) ?

Αυτό θα μπορούσε να λειτουργήσει εάν η δήλωση της κλάσης απαριθμούνται μια μέθοδο κατασκευαστή με παράμετρο συμβολοσειράς . 2

Χρησιμοποιήστε παράδειγμα αντικείμενο σας και το όνομα μέθοδο για να το καλέσετε . Ο κώδικας που ακολουθεί δείχνει αυτή την τεχνική :

uHelp.isTooBig

Αυτό θα ισχύει όταν η δήλωση της κλάσης έχει μια μέθοδο που ονομάζεται " isTooBig " που περιγράφονται σε αυτό . Αλλάξετε τον κώδικα για να ταιριάζει με το αντικείμενο όνομα παρουσίας σας και το όνομα της λογικής μέθοδο που θέλετε να καλέσετε . Μπορείτε να βρείτε αυτές τις πληροφορίες στο αρχείο Java για τη δήλωση της κλάσης .
Εικόνων 3

Προσθήκη παραμέτρων για κλήση μεθόδου σας . Ανάλογα με τη δυαδική μέθοδο που προσπαθείτε να αποκτήσετε πρόσβαση , ίσως χρειαστεί να καθορίσετε τις παραμέτρους . Ελέγξτε τη μέθοδο περίγραμμα για να μάθετε αν αυτή είναι η περίπτωση . Το ακόλουθο δείγμα boolean μέθοδο περίγραμμα απαιτεί μια παράμετρο ακέραιο :

public boolean isTooBig (αριθμός int )

Για να καλέσετε τη μέθοδο αυτή , μπορείτε να προσαρμόσετε τη μέθοδο κλήσης σας ως εξής :

uHelp.isTooBig ( 500 ) ?

Εάν η μέθοδος δεν απαιτεί παραμέτρους , μπορείτε να καλέσετε χρησιμοποιώντας την ακόλουθη σύνταξη :

uHelp.isTooBig ( ) ?
Η 4

Αποθηκεύστε το αποτέλεσμα της μεθόδου κλήση σας σε μια boolean μεταβλητή . Alter η κλήση μεθόδου ως εξής :

boolean tooLong = uHelp.isTooBig ( 500 ) ?

Αυτό σας επιτρέπει να χρησιμοποιήσετε την τιμή boolean αργότερα στο πρόγραμμά σας . Εναλλακτικά, μπορείτε να έχετε πρόσβαση απευθείας την τιή , χρησιμοποιώντας προαιρετικά μια ακέραια μεταβλητή και όχι μια αξία , ως εξής :

int myNum = 500 ? Εάν ( uHelp.isTooBig ( myNum ) ) myNum = 200 ?

Αυτός ο κώδικας μεταβάλλει την τιμή της μεταβλητής σύμφωνα με το αποτέλεσμα της boolean κλήση της μεθόδου .
5

Δοκιμάστε boolean μέθοδο κλήση σας . Προσθέστε την ακόλουθη γραμμή στο πρόγραμμά σας :

System.out.println ( isTooBig ( 500 ) ) ?

Ο κωδικός αυτός θα εξόδου είτε αληθής ή ψευδής , ανάλογα με το αποτέλεσμα της κλήσης μεθόδου . Αποθηκεύστε το αρχείο σας , μεταγλώττιση και εκτέλεση κώδικα του προγράμματος σας για τη δοκιμή . Θα μπορείτε να δείτε το αποτέλεσμα μεθόδου σε στάνταρ έξοδο κονσόλας σας . Βεβαιωθείτε ότι λειτουργεί με τον τρόπο που πρέπει να .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα