Δημιουργήστε μια σειρά σειρά στο πρόγραμμά σας . Αν έχετε ήδη μια σειρά εγχόρδων , μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτό. Διαφορετικά , μπορείτε να δημιουργήσετε και υπόσταση σε μία, χρησιμοποιώντας τον ακόλουθο κώδικα :
String [ ] = { λέξεις " μήλο " , " μπανάνα " , "πορτοκαλί" , " μάνγκο " , " ροδάκινο " } ?
Η δομή συστοιχία έχει πλέον πέντε στοιχεία σε αυτό , με κάθε μία αποθήκευση ενός και μόνο λέξη . Καθορίστε τη σειρά που θέλετε να ταιριάζει ως μεταβλητή , χρησιμοποιώντας τον ακόλουθο κώδικα :
String αγώνα = " μάνγκο " ?
Αλλάξτε την τιμή της συμβολοσειράς να αντικατοπτρίζει το κείμενο που σας ενδιαφέρει για να αγώνα σειρά σας . 2
Loop μέσω της σειρά σας . Προσθέστε τον ακόλουθο κώδικα , δημιουργώντας μια μεταβλητή να παρακολουθείτε την συμφωνημένα ευρετήριο πίνακα όταν το πρόγραμμα σας βρίσκει :
int matchIndex = -1 ?
Με την έναρξη αυτής της μεταβλητής σε αρνητική , θα σας ξέρω αν το πρόγραμμά σας βρήκε το string αγώνα ή όχι . Προσθέστε την ακόλουθη περίληψη βρόχο για να αναζητήσετε μέσα από σειρά σας : for ( int w = 0 ? W Αυτός ο βρόχος θα επαναλάβει μία φορά για κάθε στοιχείο στη σειρά σας . Μέσα στο βρόχο , μπορείτε να συγκρίνετε το τρέχον στοιχείο string σε αυτό που προσπαθούν να ταιριάξουν . Συγκρίνετε το τρέχον στοιχείο του πίνακα σε string σας ταιριάζει . Προσθέστε την ακόλουθη δήλωση υπό όρους εντός του βρόχου σας : αν ( . Λέξεις [ w ] ισούται με ( παιχνίδι ) ) { //καθορίζει τι πρέπει να κάνετε όταν το string ταιριάζει } Αυτός ο κώδικας απαιτεί η χορδή ισούται με τη μέθοδο . Εάν η τρέχουσα σειρά στοιχείο του πίνακα είναι ίση με την σειρά αγώνα , η υπό όρους δοκιμής θα επιστρέψει μια αληθινή αξία . Μέσα από το υπό όρους δήλωση που μπορεί να παρέχει τις οδηγίες για την περίπτωση που η σειρά είναι συμφωνημένα. Καθορίστε τι θα συμβεί όταν Java βρίσκει σειρά σας . Προσθέστε τον ακόλουθο κώδικα στο εσωτερικό όρους σας, αν δήλωση: matchIndex = w ? Διάλειμμα? Αυτός ο κώδικας ορίζει την τιμή της μεταβλητής ακεραίου αγώνα με τον δείκτη του στοιχείου πίνακα που ταιριάζει με την επιθυμητή σειρά . Μόλις γίνει ο αγώνας , δεν χρειάζεται είναι παρόντες κατά τη θηλιά για να συνεχίσει την εκτέλεση , έτσι ώστε η εντολή break σταματά . Χρησιμοποιήστε την αξία της αντιστοιχισμένης δείκτη στο πρόγραμμά σας . Ο κωδικός σας μπορεί να χρησιμοποιήσει τη μεταβλητή ακέραιο μετά την για τελειώματα βρόχο εκτέλεσης. Το ακόλουθο δείγμα κώδικα γράφει την αξία στην κονσόλα παραγωγής για τη δοκιμή : System.out.println ( matchIndex ) ? Πειραματιστείτε με τον κώδικα , αλλάζοντας την τιμή του string που θέλετε να ταιριάζει στον πίνακα .
Εικόνων 3
Η 4
5
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα