Κοιτάξτε την υπογραφή της μεθόδου που θέλετε να καλέσετε . Η υπογραφή μέθοδος περιλαμβάνει το όνομά του , παράμετροι , τύπος επιστροφής και προβολή . Τα προγράμματά σας να καλέσετε μόνο μεθόδους σε άλλες κλάσεις αν έχουν δημόσια προβολή . Εάν καλείτε μια μέθοδο από μια κατηγορία , θα πρέπει να έχετε μια παρουσία αυτής της κατηγορίας . Το ακόλουθο παράδειγμα κώδικα δείχνει δήλωσης και στιγμιότυπο ενός αντικειμένου παράδειγμα μιας κατηγορίας : UsefulHelper help = νέα UsefulHelper ( ) ?
Αυτό προκαλεί τη μέθοδο constructor της κλάσης για να εκτελέσει , επιστρέφοντας ένα παράδειγμα αντικειμένου
2
Χρησιμοποιήστε το όνομα του μέθοδο για να το καλέσετε . Ξεκινήστε με το όνομα του παράδειγμα αντικειμένου σας , στη συνέχεια, ακολουθήστε με το όνομα της μεθόδου , όπως στο ακόλουθο παράδειγμα κώδικα : help.getText
Αυτό θα ισχύει για μια μέθοδο με την ονομασία " Gettext ", το οποίο υλοποιείται μέσα στο « UsefulHelper " δήλωση της κλάσης . Εάν η μέθοδος δεν έχει παραμέτρους , μπορείτε να καλέσετε ως εξής : help.getText ( ) ?
Αν η μέθοδος απαιτεί παραμέτρους , θα πρέπει να συμπεριλάβετε αυτά
εικόνων 3
Δείτε τι παραμέτρους χρειάζεται κλήση της μεθόδου σας για την προμήθεια . Το ακόλουθο δείγμα μέθοδος περίγραμμα δείχνει δύο παραμέτρους , έναν ακέραιο και ένα string : public String Gettext ( int num , λέξη String )
Για να καλέσετε τη μέθοδο αυτή , θα πρέπει να συμπεριλάβετε αυτές τις παραμέτρους , ως εξής : help.getText ( 3 , " μήλο ")?
Ο κώδικας που ακολουθεί έχει το ίδιο αποτέλεσμα , αλλά χρησιμοποιεί τις μεταβλητές αντί για τιμές : int αριθμό = 3 ? String wordText = " μήλο" ? help.getText (αριθμός , wordText ) ?
Η 4
Αποθηκεύστε την τιμή επιστροφής της μεθόδου κλήση σας σε μια μεταβλητή . Να αλλάξει τη μέθοδο κλήσης σας ως εξής : String Κείμενο Βοήθειας = help.getText (αριθμός , wordText ) ?
Όταν η μέθοδος εκτελεί , θα επιστρέψει την τιμή συμβολοσειράς στον τόπο που ονομαζόταν από τότε Java θα αποθηκεύσει την τιμή στην καθορισμένη μεταβλητή αναφοράς . Ο κωδικός σας μπορεί να αναφέρεται στην μεταβλητή συμβολοσειράς στην μετέπειτα επεξεργασία .
5
Δοκιμάστε τη μέθοδο κλήση σας . Προσθέστε την ακόλουθη γραμμή για να ελέγξετε τη λειτουργικότητα της μεθόδου καλώντας τον κωδικό σας: System.out.println ( "Help Κείμενο : " + Κείμενο Βοήθειας ) ?
Θα είστε σε θέση να δείτε με μια ματιά εάν έχει τον κώδικά σας εργαστεί . Αποθήκευση και συγκεντρώνουν το αρχείο σας , και στη συνέχεια να εκτελέσετε μια δοκιμή . Πειραματιστείτε με τον κώδικα αλλάζοντας τις τιμές των παραμέτρων για να δούμε τι επίδραση έχουν στην προκύπτουσα χορδή .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα