Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> Προγραμματισμός Java

Πώς να δημιουργήσετε τυχαίους αριθμούς από το 1 & 26 σε Java

Χρησιμοποιώντας μια γεννήτρια τυχαίων αριθμών , τα προγράμματα Java σας μπορεί να δημιουργήσει τυχαίες τιμές μέσα σε συγκεκριμένες περιοχές . Μπορείτε να καθορίσετε τη μεγαλύτερη τιμή που θέλετε οι τυχαίων αριθμών για να αντανακλούν . Η προεπιλεγμένη συμπεριφορά είναι η Java να δημιουργήσει έναν αριθμό μεταξύ μηδέν και τον αριθμό που έχετε ορίσει , οπότε θα πρέπει να εκτελέσετε ένα επιπλέον υπολογισμό για τη χαμηλότερη τιμή να είναι «μία ». Οδηγίες
Η 1

Εισαγωγή οι γλωσσικοί πόροι Java για τυχαίες πράξεις σας . Προσθέστε τον ακόλουθο κώδικα στο επάνω μέρος του αρχείου Java τάξη σας : .

Java.util εισαγωγής * ?

Αυτό εισαγωγής ορίζει τα πάντα στο " util « πακέτο , συμπεριλαμβανομένων των τυχαίων κατηγορία γεννήτρια αριθμού . Αυτό επιτρέπει το πρόγραμμά σας για να υπόσταση σε αντικείμενα της κλάσης έτσι ώστε να μπορείτε να έχετε πρόσβαση τη λειτουργικότητα που παρέχεται μέσα σε αυτό . 2

Δημιουργήστε ένα τυχαίο αντικείμενο στο πρόγραμμά σας . Προσθέστε την ακόλουθη γραμμή κώδικα στο αρχείο Java σας :

Τυχαία randGenerator = νέα Random ( ) ?

Αυτό καθορίζει το τυχαίο τάξη και καλεί τη μέθοδο κατασκευαστή , η οποία επιστρέφει ένα αντικείμενο της κλάσης . Ο κωδικός σας τότε αποθηκεύει αυτό το αντικείμενο χρησιμοποιώντας μια μεταβλητή αναφοράς. Το πρόγραμμα μπορεί να χρησιμοποιήσει τώρα ότι η μεταβλητή αναφοράς για να καλέσετε τις μεθόδους της κλάσης , συμπεριλαμβανομένων των τυχαίων αριθμών .
Εικόνων 3 μεθόδους

Πρόσκληση του τυχαίου τάξης να αποκτήσει τυχαίους αριθμούς . Η τυχαία τάξη μπορεί να δημιουργήσει τους αριθμούς των πρωτόγονων τύπων ακέραιος , δίκλινα, float , μακρύ και boolean . Το ακόλουθο δείγμα κώδικα δείχνει την κλήση μεθόδου για τυχαίους ακέραιους αριθμούς :

randGenerator.nextInt

Κάθε χρόνο τον κωδικό σας εκτελεί αυτή τη μέθοδο κλήσης , το τυχαίο αντικείμενο επιστρέφει μια ακέραια τιμή . Επιλέξτε τη μέθοδο για τον τύπο του αριθμού που θέλετε στο πρόγραμμά σας .
Η

4 Καθορίστε την περιοχή με τη μέθοδο της τυχαίας αριθμό σας . Μπορείτε να ορίσετε μια παράμετρο στη μέθοδο παραγωγής που δείχνει τη μέγιστη τιμή τυχαίο αριθμό σας θα πρέπει να έχουν . Ωστόσο, από προεπιλογή η τάξη επιλέγει μια τυχαία τιμή μεταξύ του μηδενός και του εν λόγω αριθμού . Αν θέλετε να δημιουργήσετε έναν αριθμό με ελάχιστη τιμή του ενός , ως εκ τούτου, θα πρέπει να προσθέσετε έναν υπολογισμό . Να τροποποιηθεί η μέθοδος κλήσης σας ως εξής :

randGenerator.nextInt ( 25 ) +1 ?

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα σε τυχαίες τιμές μεταξύ ενός και 26 , διότι η τυχαία μέθοδος θα επιστρέψει τιμές μεταξύ μηδέν και 25 , με ο κώδικας στη συνέχεια προσθήκη ενός σε αυτούς τους αριθμούς .
5

Κατάστημα τυχαίο αριθμό σας σε μια μεταβλητή . Τροποποιήσουν τον κωδικό σας, ως εξής :

int randInt = randGenerator.nextInt ( 25 ) +1 ?

Αυτό δίνει το πρόγραμμά σας μια μεταβλητή αναφοράς μπορεί να χρησιμοποιήσει για περαιτέρω επεξεργασία . Για να ελέγξετε τον κωδικό αριθμό σας είναι η παραγωγή , προσθέστε την ακόλουθη γραμμή :

System.out.println ( randInt ) ?

Αποθήκευση και να τρέξει το πρόγραμμα σας μερικές φορές για να δείτε ότι οι τιμές είναι εντός η σωστή σειρά .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα