Προετοιμάστε διπλό μεταβλητό σας . Αν έχετε ήδη ένα διπλό στο πρόγραμμά σας , να το χρησιμοποιήσετε . Για να δημιουργήσετε ένα διπλό αριθμό ακρίβεια πρωτόγονο είδος , χρησιμοποιήστε τον ακόλουθο κώδικα :
διπλό ΠραγματικόςΔΑ = 5.7 ?
Αν προτιμάτε να χρησιμοποιήσετε ένα διπλό τύπου αντικειμένου , χρησιμοποιήστε τον ακόλουθο κώδικα :
Double doubleObject = νέα Δίκλινο ( 5.7) ? .
Αυτό δίνει τον κωδικό σας μια διπλή αξία για να χρησιμοποιήσετε κατά τη διαδικασία μετατροπής 2
Δημιουργήστε ακέραια μεταβλητή σας . Για να αποθηκεύσετε μετατραπεί διπλή αξία σας ως ακέραιος , να δημιουργήσει μια μεταβλητή για αυτό . Για να δημιουργήσετε ένα πρωτόγονο είδος ακέραιος , χρησιμοποιήστε τον ακόλουθο κώδικα :
int MYINT
Για να δημιουργήσετε έναν ακέραιο τύπο αντικειμένου , χρησιμοποιήστε τον ακόλουθο κώδικα :
Ακέραιος myInteger
σε γενικές γραμμές , είναι καλύτερο να κολλήσει σε αρχέτυπα εκτός αν έχετε κάποιο λόγο για τη χρήση τύπων αντικειμένων - . για παράδειγμα , εάν ο κώδικάς σας πρέπει να είναι σε θέση να καλέσετε τις μεθόδους της κλάσης Integer σχετικά με την αξία σας αριθμό
με 3
Αντιγράψτε την αξία του διπλού αριθμό σε ακέραια μεταβλητή σας . Τροποποιήσουν τον κωδικό σας ως εξής για να εκχωρήσετε διπλή αξία σας στο ακέραιο :
int MYINT = ΠραγματικόςΔΑ ?
Χρησιμοποιήστε τον παρακάτω κώδικα αν χρησιμοποιείτε τύπους αντικειμένων :
Ακέραιος myInteger = νέα Ακέραιος ( ΠραγματικόςΔΑ ) ?
Αν θέλετε να προγραμματίσετε σε ένα ολοκληρωμένο περιβάλλον ανάπτυξης , θα δείτε μηνύματα σφάλματος ή προειδοποίησης εμφανίζεται όταν εισάγετε αυτή τη γραμμή . Αυτό είναι επειδή δεν μπορείτε να εκχωρήσετε έναν αριθμό σε διαφορετικό τύπο άμεσα . Μέχρι να διορθώσετε αυτό το λάθος , ο κώδικας δεν θα συγκεντρώσει , οπότε θα πρέπει να ρίχνει το διπλό σε ακέραιο .
Η 4
Πρωταγωνιστές διπλό αξίες σας σε ακέραιους αριθμούς . Μπορείτε να εκτελέσετε μια διαδικασία χύτευσης για το διπλό αξίες πρωτόγονο είδος σας επεκτείνοντας τον κωδικό σας ως εξής :
int MYINT = ( int ) ΠραγματικόςΔΑ ? Ακέραιος myInteger = νέα Ακέραιος ( ( int) ΠραγματικόςΔΑ ) ?
Η μέθοδος constructor για την κλάση integer παίρνει μια τιμή πρωτόγονο είδος ακέραιος . IDE σας θα πρέπει να σταματήσει την εμφάνιση μηνυμάτων σφάλματος, επειδή τον κωδικό σας τώρα συμμόρφωση με τους κανόνες της Java για τους τύπους και χύτευση .
5
Χρησιμοποιήστε τις τάξεις περιτύλιγμα για τη μετατροπή μεταξύ των διαφόρων τύπων αριθμό . Εάν χρησιμοποιείτε τύπους αντικειμένων , τα χρησιμοποιούν για να μετατρέψετε το διπλό σας σε ακέραιο ως εξής :
int MYINT = doubleObject.intValue ( ) ?
Δοκιμάστε πράξεις μετατροπής σας με την προσθήκη μιας πρότασης εξόδου, όπως εξής :
System.out.println ( MYINT ) ?
Η 6
Αποθηκεύστε το αρχείο σας , να συγκεντρώνουν και να τρέξετε το πρόγραμμά σας για να το δοκιμάσετε . Η διπλή αξία στρογγυλοποιείται προς τα κάτω σε μια ακέραια τιμή . Αυτό σημαίνει ότι θα χάσετε το μέρος του διπλού αξίας μετά την υποδιαστολή .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα