Τύπος " java.util.Random εισαγωγής ? " Στη δική της γραμμή έξω από την δήλωση της κλάσης στο ίδιο αρχείο που σκοπεύετε να δημιουργήσετε έναν τυχαίο αριθμό μέσα
2
Τύπος " Τυχαία γεννήτρια = νέα Random ()? " . στο πλαίσιο της μεθόδου , όπου θα πρέπει να δημιουργήσετε έναν τυχαίο αριθμό εικόνων
3
τύπου " int min = 0 ? int max = 99 ? " σε μια νέα γραμμή κώδικα . Αντικαταστήστε το μηδέν και 99 με ό, τι θέλετε το άνω και κάτω όρια για τη γεννήτρια τυχαίων αριθμών για να είναι . Για παράδειγμα , αν θέλετε έναν τυχαίο αριθμό μεταξύ πέντε και 10 ( μη συμπεριλαμβανομένων των δέκα ) , θα πρέπει να πληκτρολογήσετε " int min = 5 ? Int max = 10 ? "
Η 4
Τύπος " . int randomInteger = generator.nextInt ( max - min) + min ? . "σε μια νέα γραμμή για να δημιουργήσετε ένα νέο τυχαίο ακέραιο και να το αποθηκεύσετε στην μεταβλητή" randomInteger "
5
Χρησιμοποιήστε " ? generator.nextInt ( max - min) + min ? " όσες φορές είναι απαραίτητο να συνεχίσουμε να δημιουργούμε μοναδικές τυχαίων ακεραίων . Αντιστοιχίστε την τιμή σε μια διαφορετική μεταβλητή κάθε φορά . Για παράδειγμα, " int nextRandomInteger = generator.nextInt ( max - min ) + min ? " " . NextRandomInteger " θα δημιουργήσει ένα νέο τυχαίο ακέραιο αριθμό και να το αποθηκεύσετε στην μεταβλητή
Η
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα