Προσθέστε τις γραμμές : . . . .
Javax.swing εισαγωγής * ? Javax.awt εισαγωγής * ? Javax.io εισαγωγής * ? Javax.imageio εισαγωγής * ?
στην κορυφή του πηγαίου κώδικα για να εισάγετε τα απαραίτητα αρχεία. 2
αναγνωρίσει την τάξη σας , έτσι ώστε να εκτείνεται « JComponent » με τη σύνταξη «δημόσια τάξη MovingObjectClass εκτείνεται JComponent " - όπου " MovingObjectClass " είναι το όνομα που δίνουν Java τάξη σας
εικόνων 3
Καθιέρωση ενός αντικειμένου της εικόνας με τη σύνταξη «ιδιωτική MyObject εικόνας ? " - . όπου " MyObject " είναι το όνομα το οποίο θα αναφέρεται στο αντικείμενο που θα πρέπει να κινείται γύρω από την οθόνη .
Η 4
Εκχώρηση την εικόνα που θέλετε να μετακινήσετε γύρω από την οθόνη με τη σύνταξη " MyObject = ImageIO.read ( new File ( ' filename ')) ? . " - όπου" όνομα αρχείου " είναι η πλήρης διαδρομή του καταλόγου της εικόνας , καθώς και την επέκτασή της εντός του αρχείου μέθοδο κατασκευαστή σας
5
Δημιουργία μέθοδο για να συντάξει το αντικείμενο με τη σύνταξη :
public void paintComponent ( Graphics g ) { int x = 0 , y = 0 ? }
το υπόλοιπο του κώδικα για να μετακινήσετε την εικόνα θα πάει μεταξύ των . αγκύλες , κάτω από την " int x = 0 , y = 0 ? " γραμμή
Η 6
Δημιουργήστε μια θηλιά με τη σύνταξη :
για ( int count = 0 ? μετράνε + + ? μετράνε <βρόχου ) { }
όπου " βρόχος" είναι ο αριθμός των φορών που θέλετε το αντικείμενο να κινηθεί θέση του
Η 7
. Πληκτρολογήστε " g.drawImage ( MyObject , x, y , null) ? " μέσα από το βρόχο που μόλις δημιουργήσατε . Από την επόμενη γραμμή , πληκτρολογήστε "x + + ? " Αν θέλετε το αντικείμενο να κινηθεί προς τα δεξιά ή "x - " αν θέλετε το αντικείμενο να κινηθεί προς τα αριστερά . Ομοίως , τύπου "y + + ? " Αν θέλετε το αντικείμενο να κινηθεί προς τα επάνω ή " y - ? " Αν θέλετε το αντικείμενο να κινείται προς τα κάτω . Προσθέστε μόνο ένα εντολές για έναν συγκεκριμένο άξονα , εάν θέλετε η εικόνα να κινείται κατά μήκος αυτού του άξονα
8
Τύπος " Thread.sleep ( 250 ) ? " . Παρακάτω κώδικα σας τη ρύθμιση του κωδικού για τη σύσταση της επόμενη κίνηση εικόνας . Αυτό θα σταματήσει το πρόγραμμα για ένα τέταρτο του δευτερολέπτου μεταξύ των κινημάτων , κάνοντας την εικόνα να μοιάζει ότι κινείται συνεχώς .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα