1 Τοποθετήστε το NetBeans ολοκληρωμένο περιβάλλον ανάπτυξης ( IDE ) από κλικ στο εικονίδιο του προγράμματος του . Όταν τα φορτία του προγράμματος , πλοηγηθείτε στο " New /New Project" και επιλέξτε " Java Application " από τη λίστα στη δεξιά πλευρά της οθόνης . Ένα νέο αρχείο πηγαίου κώδικα εμφανίζεται στον επεξεργαστή κειμένου NetBeans . Το αρχείο πηγαίου κώδικα περιέχει μια κενή κύρια μέθοδο . 2
Δημιουργία δύο " ορθογώνιο " αντικείμενα . Κάθε ορθογώνιο μπορεί να αρχικοποιηθεί με το ύψος , το πλάτος , x - θέση και y - θέση . Γράψτε τις ακόλουθες δύο καταστάσεις μέσα στις αγκύλες του την κύρια μέθοδο για να δημιουργηθούν αυτά τα δύο αντικείμενα :
ορθογώνιο rectOne = νέο ορθογώνιο ( 10 , 10 , 0 , 0 ) ? Ορθογώνιο rectTwo = νέο ορθογώνιο ( 10 , 10 , 5 , 5 ) ?
εικόνων 3
Test για να δούμε αν " rectOne " τέμνει " rectTwo . « Η μέθοδος « τέμνει » επιστρέφει είτε αληθής ή ψευδής , ανάλογα με τη θέση των ορθογωνίων . Αν κοιτάξουμε πίσω στο προηγούμενο βήμα , θα δείτε ότι και οι δύο ορθογώνια έχουν το ίδιο μέγεθος : 10 με 10 . Η θέση του « rectOne » είναι (0,0) , ενώ η θέση του « rectTwo » είναι (5,5) . Αυτό σημαίνει ότι « rectTwo " επικαλύπτει " rectOne " με το ένα τέταρτο της έκτασης. Ως εκ τούτου , οι « τέμνει » μέθοδος επιστρέφει true στην ακόλουθη δήλωση :
bool x = rectOne.intersects ( rectTwo ) ?
Η 4
Εκτυπώστε το αποτέλεσμα της μεθόδου « τέμνει » όπως αυτό :
System.out.println ( x ) ?
5
Εκτελέστε το πρόγραμμα πατώντας το πλήκτρο "Play" , που βρίσκεται στην κύρια γραμμή εργαλείων . Το πρόγραμμα τυπώνει τη λέξη "True ", αφού και οι δύο ορθογώνια τέμνονται .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα