Αφήστε το πρόγραμμά σας για να χρησιμοποιήσετε το " J3DTimer " αντικείμενο με την εισαγωγή του σε πρόγραμμα Java . Αυτό κάνει το " J3DTimer " αντικείμενο και τις λειτουργίες του διαθέσιμες στο πρόγραμμά σας Java
com.sun.j3d.utils.timer.J3DTimer εισαγωγής ? . 2
Ορίστε μια μεταβλητή τύπου boolean να αναφέρει κατά πόσον πρέπει ή όχι να χρησιμοποιήσετε το " J3DTimer " αντικείμενο . Αν η μεταβλητή με το όνομα " useJ3DTimer " είναι ψευδής , το πρόγραμμά σας δεν θα αναφέρει τη « J3DTimer " αντικείμενο, απενεργοποιώντας έτσι
προστατεύονται στατική boolean useJ3DTimer = false ? .
Set " useJ3DTimer " ? το αληθές, στο ξεχωριστό χώρο του Java πρόγραμμά σας , αν θέλετε να την ενεργοποιήσετε ξανά
useJ3DTimer = true ? .
εικόνων 3
Αποκτήστε το ψήφισμα nanosecond από το λειτουργικό σύστημα που χρησιμοποιεί τη " J3DTimer " αντικείμενο καλώντας τη μέθοδο « getResolution " . Η μέθοδος " getResolution " θα επιστρέψει ένα αριθμητικό τύπο δεδομένων ορίζεται ως μια « μακρά ».
Καιρό Μοίρες ? Μοίρες = J3DTimer.getResolution ( ) ?
Η 4 η
Επιστροφή ψήφισμα nanosecond από το λειτουργικό σύστημα που χρησιμοποιούν J2SE 1.5 ' s " System.nanoTime ( ) " αν " useJ3DTimer " είναι ψευδείς ή αν " J3DTimer.getResolution ( ) " επιστρέφει μηδέν , δεδομένου ότι θα κάνει, αν hyperthreading είναι ενεργοποιημένη . Hyperthreading είναι μια τεχνολογία της Intel που χρησιμοποιούνται για τη βελτιστοποίηση ταυτόχρονη multithreading σε λειτουργικά συστήματα που υποστηρίζουν πολλαπλούς επεξεργαστές .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα