Ρύθμιση τάξη υπολογισμό σας :
java.utils εισαγωγής . *
τάξη ScrabbleWord {
δημόσια στατική άκυρη κύρια ( String [ ] args ) { }
} 2
Δημιουργήστε ένα HashMap μέσα στην κύρια λειτουργία για την αποθήκευση τιμών επιστολή . Ένα καταστήματα HashMap τιμές σε ζευγάρια κλειδί-τιμή . Σε αυτή την περίπτωση , αυτό θα είναι η επιστολή και η αξία Scrabble σημείο :
Χάρτης Letters.put ( " ? μια " νέα Ακέραιος ( 1 ) ) ? letters.put ( « β », το νέο Ακέραιος ( 3 ) ) ;/* ... μέσα από το αλφάβητο * /letters.put ( " z ", τα νέα Ακέραιος ( 10 ) ) ? Διαβάστε τα επιχειρήματα του προγράμματος . Σε αυτό το παράδειγμα , το πρώτο επιχείρημα του προγράμματος θα πρέπει να αντιπροσωπεύει τη λέξη για τον υπολογισμό , και είναι απαραίτητη . Το δεύτερο επιχείρημα σημαίνει , αν έχετε ένα διπλό ή τριπλό λέξη βαθμολογίας είτε με το χαρακτήρα "D " ή " Τ. " Το δεύτερο επιχείρημα είναι optiona : l String λέξη = args [ 0 ] ? εάν ( args.length > 0 ) { char βαθμολογία = args [ 1 ] ? } Υπολογίστε το σκορ της λέξης . Εκτελέστε ένα βρόχος "for" πάνω από τις λέξεις στη σειρά και χρησιμοποιήστε το λεξικό βαθμολόγησης για να υπολογιστεί το τελικό σκόρ : int i = 0 ? Σημεία int = 0 ? Για ( i ? I σημεία + = letters.get ( word.charAt ( i) ) ? } αν ( σκορ == " D " ) { σημεία * = 2 ? } else if ( σκορ == " T " ) { σημεία * = 3 ? } System.out.println (points) ?
εικόνων 3
Η 4
Η
Η
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα